Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du seriøst planer om å kjøpte et BRUKT hjullager?

Nav/hjullager koster 795 kr NYTT på Koed. Så vil si at tilbudet til evovrs er en relativt dårlig deal :P Ingen som kjøper hjullager brukt uansett - hjullager er ikke en del du bruker om igjen når du har demontert det.

Skrevet

Nav/hjullager koster 795 kr NYTT på Koed. Så vil si at tilbudet til evovrs er en relativt dårlig deal :P Ingen som kjøper hjullager brukt uansett - hjullager er ikke en del du bruker om igjen når du har demontert det.

Haha, må nok kjøpe detta nytt ja :)

Tenkte om noen hadde noe ligganes som var nytt, haha

Skrevet

Haha, må nok kjøpe detta nytt ja :)

Tenkte om noen hadde noe ligganes som var nytt, haha

de navene som jeg har er i meget bra stand, og du glemmer bort jobben, hvis han ikke har presse selv så koster jo det og,

mye lettere å bare bytte Nav,

Er jo ikke sånn at lagret på disse er greit, er i topp stand :)

i tillegg skjønner jeg ikke den skrytinga av Koed??

De uoriginale delene de har er jo noe dritt, samme med GS,

Er mye bedre å bruke en brukt BMW del enn deler fra de,,,,

Men lykke til alle sammen :)

Skrevet
Ser at du ikke har så mye peiling heller når du skriver NAV/HJULLAGER, som om det er samme del :D

Unødvendig kommentar det der !

Bedre å være uvitende enn bedreviter !

Skrevet
Ser at du ikke har så mye peiling heller når du skriver NAV/HJULLAGER, som om det er samme del :D

Unødvendig kommentar det der !

Bedre å være uvitende enn bedreviter !

Nav/hjullager koster 795 kr NYTT på Koed. Så vil si at tilbudet til evovrs er en relativt dårlig deal

Er ikke det bedreviter??

Og at han er uvitende bekrefter jo bare at bør la vær å skive noe her..

Skrevet

Nav og hjullager får du jo sammen når du bestiller det de kaller f.eks "hjullager v.s foran"! Kjøpte det selv for tre uker siden. Betalte 200 kr for å få det presset på både venstre og høyre side.

Jeg har aldri sagt jeg er noe ekspert. Men når jeg nettopp har kjøpt og byttet hjullager så vil jeg si at jeg har erfaring til å uttale meg rundt dette!

Når det gjelder uoriginale deler fra Koed kontra originale fra BMW/GS etc så har jeg bare god erfaring i hvertfall, og alle andre jeg kjenner som har kjøpt dette har også det. Betaler ikke mer enn nødvendig for noe som fungerer like bra. Men den diskusjonen tror jeg ikke vi skal ta nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...