ChristerBMW Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hei! da er det på tide å tømme garasjen for E30 deler, har i bøtter og spann liggendes, så legger de ut for å sjekke interessen, da jeg avslutter mitt BMW prosjekt. VISER TIL AUTODB.NO FOR BILDER - kode: 1382504 Ring, send sms, PM, eller mail TLF - 41079497 Ønsker bud på delene ! TIL E30: Motor/drivverk/div - 1 stk oljerør i topp - 1 stk radiator (BEHR) - høyre og venstre viskerarm i svart - høyre og venstre viskerarm i sølv - 2 stk stikkakslinger, passer org diff - 1 stk drivaksling - 1 stk brakett for girstang, med org girstang (uten kule) - 2 stk tennings coiler - 2stk tenningmoduler, 1 stk SIEMENS med nr: 1705607, den andre - BOSH med nr: 0227100111 - ca 2 meter blå vacumslange - 1 stk spylervæske motor - M20 reimhjul på veiv - Toppakning – Elring – til m20 – 6 syl, 2,0 og 2,3 i , 320, 323 og 520 i - NYRER (NYE i org eske) – svart – nypris 450 - bud - styling gitter fra unicartuning (nytt) - Badloock lyktesenker ICCT- av ABS plast (NY og ubrukt) - Sandblåste motorfester - Girkasse (getrag) stått i 320/323 i - 1 stk dynamo - 1 stk bremsevæskebeholder - 3 stk innsugsbelger - 2 stk termostathus med termostat/slanger/følere 320 - 1 stk starter – Bosh - 1 stk registerdeksel m20 - 2 stk – toppdeksler m20 - komplett varmeapparatregister - 2 stk vifter til varmeapparatregister - wirer til varmeapparat - 1 stk org ratt - 1 stk komplett innsug - tennkabler m20 - 1 stk fordelerhus 320 - 1 stk fordelerhus 325i - komplett ledningsnett motor - m20 - ikke beste stand, selges Billig! - 1 stk gasswire - håndbrekk - 1 stk vannpumpe - 2 stk bremsekraftforsterkere - 2 stk hovedsylinger - 1 spylervæsketank - 1 kjølevæsketank - 2 stk gasspjeld - 2 stk luftmengdemålere - 1 stk motor ECU - 1 stk bunnpanne - 1 stk mellomaksling - 1 stk viskertandem med motor - 1 stk midtpotte - selges Billig DEKSLER - BRYTERE - RELEER - SMÅTING - Har nermest alle releer - 1 stk tåkelysbryter - festebraketter baklykter - 3 stk nødblink brytere - 2 stk oljekorker - 2 stk brytere bakrutetråder - 1 stk bensinpumperele - deksler bak frontlykter - se bilde - panseråpner med wire - - 2 sett innvendig deksler foran skruer til speil - 2 set innvendig dørhåndtak deksler (svarte) - original klokke med visere - deksel foran klokka - svart - 2 stk bryter for Elektriske - speil - 1 stk - CHECK modul i taket - 1 stk innvendig speil - 2 stk rele - for styring av baklys (bilde) - alt av setebelter/låser - 3 stk askebeger - 3 stk belger rundt håndbrekk - 1 stk instrumentpanel med kilometer ca 194.000 km - 1 stk deksel rundt istrumentpanel - 2 stk deksel under instrumentpanel - 1 stk dashnord - 1 stk deksel ved panseråpner - 2 stk org fløyter - x antall lufte deksler ved hattehylle KARROSSERI deler e30 – 2 dørs - 1 stk småbulket panser - 2stk noe rustne dører med alt av vindu/opptrekk - 1 stk bakluke - 2 stk bakruter med pakninger (høyre og venstre side) - 1 sett org speil - 50 kr pga stand - har alt av lister - plastlist bakluke (rundt lås) se bilder - NY: sveisedel ved frontrute (over viskertandem) SOLGT: - Ny: støtdemperlager bak – GS performance – nypris 862 kr - SOLGT - 1 stk tanklokk - SOLGT - Luftekanal til venstre for ratt - SOLGT - 1 stk deksler under instrument - SOLGT - 2 stk lyktehus til grøftelys (83 mod) - SOLGT - ett par griller rundt lykter med M logo - SOLGT - 1 stk høyre lyktegrill SOLGT - 1 stk Ny clutch og utløserlager SOLGT - Komplett innvendig ledningsnett i bil med sikringsboks - SOLGT - brukt clutch 320 - SOLGT - brukt svinghjul 320 - SOLGT - alle pedaler - SOLGT - Ny gasspedal - ubrukt - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvordan legger jeg ut bilder ? . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvor holder du til? ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Pris for tåkelysbryter og utvendige speil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Skal du ha for panser åpner med wire? Det er hendelen inne i kupe du mener? og speil deksler kupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Og har du reimhjul til facelift m20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hvordan legger jeg ut bilder ? . . . Du må vente til bildeserveren er oppe igjen, også står det ganske greit forklart der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hvor holder du til? Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Pris for tåkelysbryter og utvendige speil ? hei, ser at speila ikke er i den stand jeg trodde, de er falmet, og ene speilglasset har sprukket, så 50 kr for de tåkelysbryter må jeg se om jeg finner, usikker på om jeg har den .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Skal du ha for panser åpner med wire? Det er hendelen inne i kupe du mener?og speil deksler kupe ja, det er hendelen inne i kupeen, med wire og eventuelt med selve panseråpneren hengende på. skal ikke ha mye for dette, si en pris du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hvordan legger jeg ut bilder ? . . . Du må vente til bildeserveren er oppe igjen, også står det ganske greit forklart der! ok, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Og har du reimhjul til facelift m20? har en del reimhjul, men dessverre ikke noe jeg kan tenke meg passer til facelift, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerBMW Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Pris for tåkelysbryter og utvendige speil ? er den tåkelysbryten umerket, altså svart knapp? fant en bryter jeg tror er tåkelysbryter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå