kenna9k Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 har nå flytta over alt.. driv nå og legg opp strøm fra baksete og frem til motor rommet, noen som har noen fine tips om hvordan jeg bør gjøre det? med koblinger i motorrom osv.. åssen type strømkabel bør jeg legge opp ? tenkte på 25kvadrat? holder vell det! men åssen type? samma som går til forsterkere eller noe anna ?
ole_m7 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Bruk den originale kablen med koblinga i motorrom da vel.. Har du fått noe calipere enda??
kenna9k Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 så mye jobb og dra den ut av 535 chassi, og inn igjen i det andre da! legger bare ny kabel og sånn kabel fordeler ved torpedo veggen der.. sånn som sitter i 540 e34, men vet ikke hvor jeg får kjøpt det! men åssen type kabel bør jeg bruke ? nei ikke fått noe calipere
ole_m7 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Det er veldig enkelt å dra ut den originale og montere den der den skal være. Da blir det riktig.. Du Kan såklart bruke en 50kvadrat kabel som du kjøper løst, men da blir det sikkert ikke lagt som originalt, og sikkert ikke den originale starthjelp punktet i motorrommet, og i mine øyne ganske jalla.
kenna9k Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Den går jo inni kanalen der, også under dashen og ut like ved bremsekraft forsterkern.. tenkte og dra ut strømmen fra batteri baki, ut ved der hjernen er, så skru fast en strøm fordeler ved torpedoveggen der, med batterpole, og så dra ny ledning ned til startern og dynamo, for de er jo kobla sammen
ole_m7 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Jojo.. men er ikke mye mer jobb med den originale tenkte jeg.. Bruk 50mm kabel da, så blir det fin fint
kenna9k Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 jeg skjønner i allefall ikke hvordan jeg får den ut fra torpedon der, og under dashen der.. 50mm ? er det ikke 25 som er der fra før?
ole_m7 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Er den så tynn da? Vil tro den originale har færre kordeller en en bilstereo sak. det er hull i torpedo fra før..
kenna9k Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 tror den er 20 eller noe, den som kommer ut ved bremsekraft forsterkern.. ja det hullet ved bremsekraft forsterkern jeg snakke om, der kommer det ut + kabael med batteripole, som + skal gå til starter og dynamo.. Jeg drar kabeln ut ved hjernen, fester fordelern på torpedoveggen der, samma som på 540, så legger jeg en pluss ledning til startern og dynamo, de er kobla sammen så det blir en grei jobb, så kobler jeg bare bilnette på den fordelern, den som egt sitter på batteriklemma.. også en liten rød ledning som er fra motornette kobler jeg på den fordelern. tror jeg skal klare og få det rimelig pent da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå