MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg må bytt alle bremserørene i bakstillinga på min e30 etter at jeg feil på det på Eu kontroll. Men har noen gjort denne jobben før? er det mulig å bytte alle røra uten å må ta ned hele bakstillinga å kansje bensintanken?
Markus E30 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Går veldi fint det gjorde det nettopp på min bil. Gå på koed å kjøp ferdi bremserørsett
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Går veldi fint det gjorde det nettopp på min bil. Gå på koed å kjøp ferdi bremserørsett Bytta du alle røran? er di røra på koed ferdig bøyd eller kommer di i rull? Takk før svar
Markus E30 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Bytta de som går fra bremseskjold og til bak på bærebrua Kommer i ferdi lengde og står hvor dem hører til Lett og bøye og. Bare bøye de til til et feste om gangen
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Bytta de som går fra bremseskjold og til bak på bærebrua Kommer i ferdi lengde og står hvor dem hører til Lett og bøye og. Bare bøye de til til et feste om gangen Di røran er med koblinger? eller må man press dem på selv? Jeg må bytt alle røran, slangan, T koblinga å røret som går framover
Markus E30 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Er med de kom skrur fast ja Slangene er og lette å bytte Veit ikke hvor t koblinga er
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Er med de kom skrur fast ja Slangene er og lette å bytte Veit ikke hvor t koblinga er Va under e30 min idag å så, å den T koblinga rett over mellomakslingen, nesten oppunder tanken spekkuler litt på å få ett verksted til å ta jobben
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Kanke du ta bilde a? Bilen stå ikke på bokker lengre
Markus E30 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Bare å jekke opp å krabbe under det jeg gjorde
oddis Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Koed sitt kobbersett er bra, det kommer i riktig lengder ferdig lagd (ikke bøyd). Gjerne er de også litt lange slik at du ikke trenger å være spot on med bøyinga. Kan ikke huske at jeg har klart å bytte alle bremserør uten å tatt ned bakstillinga.... å komme til det T-krysset ved senter av traversen er et _helvete_.
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Koed sitt kobbersett er bra, det kommer i riktig lengder ferdig lagd (ikke bøyd). Gjerne er de også litt lange slik at du ikke trenger å være spot on med bøyinga.Kan ikke huske at jeg har klart å bytte alle bremserør uten å tatt ned bakstillinga.... å komme til det T-krysset ved senter av traversen er et _helvete_. Men er det mulig å kom til T uten å ta bakstillinga ned? Fikk pris på jobben på 5000kr, der e30 va på Eu kontroll
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Ett lite støkke ned på denne tråd ligg det bilder av bremserøran som det er snakk om http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... &start=360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå