Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bytt alle bremserørene i bakstillinga på min e30 #-o etter at jeg feil på det på Eu kontroll. Men har noen gjort denne jobben før? er det mulig å bytte alle røra uten å må ta ned hele bakstillinga å kansje bensintanken?

Skrevet
Går veldi fint det :) gjorde det nettopp på min bil. Gå på koed å kjøp ferdi bremserørsett ;)

Bytta du alle røran? er di røra på koed ferdig bøyd eller kommer di i rull?

Takk før svar :)

Skrevet

Bytta de som går fra bremseskjold og til bak på bærebrua :) Kommer i ferdi lengde og står hvor dem hører til ;) Lett og bøye og. Bare bøye de til til et feste om gangen :)

Skrevet
Bytta de som går fra bremseskjold og til bak på bærebrua :) Kommer i ferdi lengde og står hvor dem hører til ;) Lett og bøye og. Bare bøye de til til et feste om gangen :)

Di røran er med koblinger? eller må man press dem på selv?

Jeg må bytt alle røran, slangan, T koblinga å røret som går framover :roll:

Skrevet
Er med de kom skrur fast ja ;) Slangene er og lette å bytte ;) Veit ikke hvor t koblinga er :P

Va under e30 min idag å så, å den T koblinga rett over mellomakslingen, nesten oppunder tanken #-o spekkuler litt på å få ett verksted til å ta jobben :oops:

Skrevet

Koed sitt kobbersett er bra, det kommer i riktig lengder ferdig lagd (ikke bøyd). Gjerne er de også litt lange slik at du ikke trenger å være spot on med bøyinga.

Kan ikke huske at jeg har klart å bytte alle bremserør uten å tatt ned bakstillinga.... å komme til det T-krysset ved senter av traversen er et _helvete_.

Skrevet
Koed sitt kobbersett er bra, det kommer i riktig lengder ferdig lagd (ikke bøyd). Gjerne er de også litt lange slik at du ikke trenger å være spot on med bøyinga.

Kan ikke huske at jeg har klart å bytte alle bremserør uten å tatt ned bakstillinga.... å komme til det T-krysset ved senter av traversen er et _helvete_.

Men er det mulig å kom til T uten å ta bakstillinga ned?

Fikk pris på jobben på 5000kr, der e30 va på Eu kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...