Efen Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 jeg har akkurat kjøpt meg en E30 coupe med en del rust så trenger nye skjermer rundt hele begge foran og bak. er det nesten samme pris å kjøpe m3 skjermer når jeg først må sette på nye skjermer? vet om hvor jeg eventuelt får kjøpt skjermer? orginale og m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Du veit at det er endel jobb å bytte en bakskjerm? Å hvis du skal ha m3 skjermer må du ha c-stolpen og bagasjeluka også... Å forresten er det ikke en coupè, er en to dørs sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Vet selvfølgelig hvor mye jobb det er må man ha bagasjeluka for at bakskjermen til m3 skal passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 nope, må vel ikke (Skyt hvis jeg tar feil), men ser jo uhorvelig dumt ut uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jo det må du, men går med original c-stolpe med litt modifisering av bakskjermen... Også må du bytte innerskjermer (bør) koster fort kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Svenseke har klart det uten c stolpen http://image.turbomagazine.com/f/846744 ... r_view.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Vet selvfølgelig hvor mye jobb det er må man ha bagasjeluka for at bakskjermen til m3 skal passe? Selvfølgelig vet du det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Svenseke har klart det uten c stolpen http://image.turbomagazine.com/f/846744 ... r_view.jpg Ja men den der er sveisa rett over vannlinja... Det er en veldig dårlig måte å skifte en bakskjerm på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Zoom inn på overgang mellom bakskjerm, c-stolpe og bahasje luke... Skal se om jeg finner bilde av en original:) 2 framskjermer 4000 2 bakskjermer 11200 hjulhus y+i 2000 baggasjelokk 6200 bakruteramme 4300 ytterdel v.s og hs 4400 taklist 600 bakrute 2200 34900 Dette er bare kopiert fra en annen tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Det blir nok mange gode måneder fremmover hvis du skal bygge om til m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ser nok ut som jeg bare setter på no vanlige skjermer istede:p hvor kan man få fått tak i det til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Vet selvfølgelig hvor mye jobb det er må man ha bagasjeluka for at bakskjermen til m3 skal passe? Selvfølgelig vet du det.... Orginale skjermer har jeg gjort før men ikke m3:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå