thomasode Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 har byttet motor i en 318 e36 . motoren startet greit og gikk før jeg monterte eksos og luftmengde måler, nå kinner den bare og hoster ei gang i ny og ne . merker meg at det på gasseren er en slange tilkobling som ikke er koblet opp. lurer på om denne har noe med dette carbon filteret som sitter i forbindelse med bensin tanken . noen som har idè på hva det kan være ?? haster en smule
spaix Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 prøv å bytt bensin pumpe hvis du har en liggene, kan være problemet, var samme problemet på min
thomasode Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 det merkligste er at pumpa funker som bare juling, men skal prøve å bytte til ngk plugger. hvis dette ikke funker så går jeg over registeret for å se om timinga på den er riktig .
thomasode Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2011 da hadde jeg funnet problemet. kombinasjon av plugger som ikke var helt velvillige og dårlig bensin 4 nye plugger og 10 liter bensin senere starta den som en rakett motor. hørtes i alle fall slik ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå