GeirAndre Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 om jeg ikke tar helt feil så er 5trinns kassa til m60 også med samme innmat. + e39 tds kasse har samme innmat? rett meg om feil?
olleboy Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Så på en eller annen side der en solgte 525 tds kasse, det var zf 097 nr hverfall.
GeirAndre Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 da stemmer det nok.. da tåler den en støyt
kje Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Tips: Ikke bytt simmerring på inngående aksel om du ikke må. Monter iallfall ikke en original! Den brant jeg meg på... Ta kontakt om du likevel må og vil ha det tett første gang
olleboy Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Tips: Ikke bytt simmerring på inngående aksel om du ikke må. Monter iallfall ikke en original! Den brant jeg meg på... Ta kontakt om du likevel må og vil ha det tett første gang Okei. Har ikke sett så mye på den enda, men takker for tipset roper ut vis det er noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå