pettersena Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 da jeg nesten aldri bruker bilen og skal parkere den i vinter. så tenkte jeg se om det var noen som vil ha den? Det er en e39 520i 97mod. som har gåt 230 tusen. da jeg kjøpte bilen av en gammel man som har gjort alt på verksted. så har jeg ikke hat noe problem med bilen i det hele tatt... jeg har satt på ny m fanger coilovers bytta lykter foran og bak. og montert fjern start kjøpt m spoiler og øylokk. men ikke montert pm for mer info
pettersena Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 får ikke lagt ut bilder men kan se bildene på ---> viewtopic.php?f=11&t=182853
pettersena Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Var en som klarte og bulke meg bak. Så skade er ikke fikset enda men 60 ufikset eller 80 fikset.
xMay90x Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 synes det blir litt feil at du tar 80 000 for at skaden skal bli fiksa når det er han som kjørte bak i deg som skal betale for den skaden og ikke den personen som kjøper bilen..jeg var intr. men mista intressen.
pettersena Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Det var fordi han stakk av. Og da gidder jeg ikke ta det på forsikringen da betalerer jeg det selv. Dårlig unskyldig for att du ikke har nok penger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå