steinkjersannan Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 hei folkens.. var ute å kjørte..og stoppet bilen.da jeg skulle starte den igjen så ville den ikke starte fikk den til og gå litt..da puttret det.og når jeg gidde gass så slokket den. aldri vært problem med den før fikk ikke slept den igang heller. noe forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 ingen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 kanskje det samme problemet her. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 46&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 dra av bensin slangene på motoren å kinn den se om det spruter bensin, høres ut som noe bensins problemer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 takk for svar hadde en tur på ca 30 min før den sto i 5 min..da var det problemfritt..kan det være så enkelt som pluggene? eller skal det gå å dra den igang om det er pluggene det er feil med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Prøv å nappe av pluggen på LMM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hvis det er slik at den putrer virker det som for mye bensin(eller lite luft) Luftfilter? Koble fra lmm slik at den går i nødmodus slik oleo nevner. Den vil da ordne seg slik at den går noenlunde. Videre kan det være plugger eller olje/fukt rundt disse. Uansett så har bilen veldig godt av nye plugger. Spesielt nå til vinteren så vil anbefale skifte. Sjekk ledninger med det samme om de er morken eller kan ha overslag. Noen dråper kondensfjerner kan prøves, men med forsiktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 takk takk..skal prøves no i kveld håper det er en bagatell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 såg over plugger,og alle var tørre å med gnist..men ville ikke starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 vil tippe bensinpumpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 hvordan kan jeg skjekke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 kan skru på tenninga og høre om den går. hørte den veldig godt på min 728 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 hører ingen verdens ting.men kan aldri huske jeg har hørt noe før heller så :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Du kan høre litt summing ca 2 sekunder etter du slår på tenninga. Kan også sjekke/bytte releet til pumpa hvis du har gamle ledningsnettet. Sitter under et eget deksel like ved sikringsboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå