S.Hafsmo Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Som topic sier, Jeg har hatt litt problemer med at speedometernålen hopper litt innimellom. Det kan gå lang tid hvor den er helt stabil, så er det andre ganger at den hopper med jevne mellomrom. Det spiller jo egentlig ingen rolle, men er veldig irriterende når den ligger å hopper opp til 80 hele tiden mens jeg kjører i 70km/h. Er det noen som har vært borti tilsvarende? Kan det være sensoren i diff, eller kontaktfeil til denne? Evt, er det bare å satse på ny dash først som sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hei Hafsmo. Blir det så mye kjøring i 70 med pressa På min tidligere e34tds hadde jeg eksakt samme problem og nålen begynte også å dette ned etter en stund ved lave hastigheter. (20-30) Jeg byttet den lille giveren i bakaksel-klokka og bilen ble som ny. Etter råd fra GS der jeg kjøpte delen gjorde jeg også ren kontaktene bak på instumentet, vanlig "electra-clean". Etterpå var det null tull med det tiden jeg hadde bilen så jeg vil si det er forsøket verdt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 tipper dette er den hvite følern i diff lokket ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Da får jeg begynne med føleren i difflokket. Problemet begynte etter at jeg byttet diff, så det var vel ikke så usannsynlig at det var den. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå