TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Dro til halden i dag for å se på vinterbil til en kamerat.. Bilen så helt falleferdig ut, fukt i gulvet, rust i alle hjulbuer, sølvteip her og der under panseret. Ikke nok med det, km stand er ikke som oppgitt, den var ca 234k om jeg ikke husker feil. Motor gikk ujevnt på tomgang, you name it! Men her kommer det beste, "eier" hadde ikke vognkort, og skiltene var ikke de samme som i annonsen. I tillegg presterer de å stille opp med en 318. Veldig useriøse folk. Hold dere lang unna! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31085085 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 står jo 316 i anonnsen. er det ikke greit det er større motor en hva man tror da. verre og se på en 320 og finne ut det er en 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Joda, men går da faen ikke ann å stille opp med en annen bil... Unnskyld språkbruken, men for all del, hvis noen fortsatt er fristet til å dra å se, så kjør på for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hva var reg.nr på bilen som møtte opp da? Sjekket kjapt reg.nr. i annonsen (sendte sms til 2282) og det var i hvertfall ikke noen jan som sto som eier der i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 det husker jeg dessverre ikke. Bilen ble veldig fort uinteressant med en gang vi så den. Men kan i alle fall GARANTERE at det ikke var AA skilter på den. Ikke hadde de vognkort heller, så det kan jo være hvilken som helst bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 trodde først de kom med bilen på bildene med andre skilt og 318 motor. men om de km med en helt annen bil så skjønner jeg. aldrig settbilen på bildene før. og jeg er i halden hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Kan det være at de bruker den "fine" 316 i annonsen for å få folk til å møte opp og så når de får noen på kroken så prøver de å pushe på de en pill råtten 318? Konseptet høres helt mongo ut men det finnes jo så mange lobotomerte idioter der ute at det hadde ikke forundret meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 trodde først de kom med bilen på bildene med andre skilt og 318 motor. men om de km med en helt annen bil så skjønner jeg.aldrig settbilen på bildene før. og jeg er i halden hver dag. Neinei, de kom med en veldig lik bil. Altså en mørkeblå e36 sedan, slik som i annonsen. Men lite som stemte, helt andre hjul, null ac, alle deksler slang her og der, jalla soting, kan fortsette leeenge.. Men poenget er vel tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Kan det være at de bruker den "fine" 316 i annonsen for å få folk til å møte opp og så når de får noen på kroken så prøver de å pushe på de en pill råtten 318? Konseptet høres helt mongo ut men det finnes jo så mange lobotomerte idioter der ute at det hadde ikke forundret meg. Er det jeg også tenker. En uoppmerksom ungdom som er å ser på sin første bil, blir jo fort blind, og da er det mulig å bli lurt i fella.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er det jeg også tenker. En uoppmerksom ungdom som er å ser på sin første bil, blir jo fort blind, og da er det mulig å bli lurt i fella.. Ja sant. Bare det at det er større motor enn annonsert kan sikkert få mang en overivrig 18-åring til å tro at de har gjort tidenes røverkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Dere som ser mye på biler: Er det vanlig at bilen står beskrevet som "strøken, meget pen osv" og når du kommer for å se på den er det bare drit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er det jeg også tenker. En uoppmerksom ungdom som er å ser på sin første bil, blir jo fort blind, og da er det mulig å bli lurt i fella.. Ja sant. Bare det at det er større motor enn annonsert kan sikkert få mang en overivrig 18-åring til å tro at de har gjort tidenes røverkjøp. haha ja! Ikke er det sikkert det var en 318 en gang... Eneste jeg la merke til var 318 emblemet bak. Kan jo hende det bare var klistra på og. For vognkort hadde dem jo ikke, og jeg har ikke satt meg så dypt inn i e36 at jeg ser forskjell på en 318 og 316 ved første øyekast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Dere som ser mye på biler: Er det vanlig at bilen står beskrevet som "strøken, meget pen osv" og når du kommer for å se på den er det bare drit? Har vært å sett på et par biler, men ikke "mye".. Men det her er på laaaangt det mest latterlige jeg har vært bort i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Sant nok. Uansett synd at du måtte reise helt fra Nittedal til Halden for å se på en haug med dritt. Hater sånne bomturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Sant nok. Uansett synd at du måtte reise helt fra Nittedal til Halden for å se på en haug med dritt. Hater sånne bomturer. Ja.. Ikke nok med det. Fikk hilst litt på sivilen på vei hjem. Ble fort 6 prikker og 6500 i bot det! Glad jeg beholdt lappen bare, enda det ikke gikk så fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå