Aguilera Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Når noen setter seg in på passasjersiden fremme, så kommer airbag lyset på. Dette står på i noen minutter, så forsvinner den igjen. Hva kan dette bety? Kommer aldri når jeg kjører alene, og nei - jeg har desverre ikke instruksjonsbok.
gullsakar Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Sensoren i passasjersetet.. Søk i forumet å på YouTube å du blir klokere....
Aguilera Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Supert, takk for svar Og om dette skal repareres på verksted, har noen anelse om en ca prislapp?
gullsakar Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Vil anta mellom 2 og 4 lapper uten å egentlig å ha peiling.. Du kan prøve en diagnose også først..
Morten-st Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Har samme på min, verkstedet her i bodø snakka om en halv times jobb og rundt 600 for sensorn, så rundt 1500kr.
slados Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 sensormatta koster mellom 1500 og 2000,så skal verkstedet bruke et par timer så kostnaden blir vel et sted mellom 4 til 5 tusen. Alternativet er å kjøpe en såkalt dummy på ebay til ca 200 kroner.Dette er kun en motstand som lurer bilen til å tro at sensormatta er i orden.Denne kobles til på koblingsboksen under setet der kontakten til sensormatta skal være.Eneste forskjell er at airbagen løses ut under en kollisjon selv om ingen sitter i passasjersetet da bilen tror noen sitter der konstant. Airbaglampa må nullstilles etter dummyen er montert da feilmeldingen fortsatt ligger inne i systemet.
bmw-E30 Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 en kjenning måtte ut med 5200kr ink/eksl MVA for den samme jobben på en E60, på Bavaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå