Olaisen Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Skulle lufte bremsene mine i dag og dermed knakk luftenippelen på høyre siden foran. Er det noen her som vet lengden på nippelen? Skal på biltema og handle inn en ny, men ser de selges i forskjellige lengder. Vet det er en M8x1,25, men vet ikke lengden? 35,5mm? 32,4mm? 49mm? eller 34,8mm? Gjelder en 318i 1998 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 hvordan får du ute den gamle?Har samme problem på min bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feita Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 hvordan får du ute den gamle?Har samme problem på min bak http://no.wikipedia.org/wiki/Grisepikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Varma område rundt nippelen med en gassbrenner først. Deretter borra jeg hullet litt større og brukte en grisepikk. Ikke noe problem så lenge du har litt tålmodighet. Jeg gjorde dette med kalipteren montert på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå