Lex-Talionis Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hei. Skal bestille meg stempler på mål fra usa, og da trenger dem eksakte mål. Jeg har m21 diesel veiv, 135 mm råder og borringa mi blir 84,50 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne mål til stemplene mine? Komp 8:1 eller 8,5:1? Takker for all hjelp. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Lite aktivitet her nå altså :/ Noen som har peiling så hyl ut, driver å skal bestille stempler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 prøvd søke på m20b27? Kan hende det finnes noen tråder her inne... Edit: eksempel viewtopic.php?f=1&t=179795 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 har søkt, men fant ikke det jeg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 VIl det si at med m21 diesel veiv med slaglengde 81mm og 135mm råder så må bolten i stempel flyttes 6 mm lenger oppe? siden slaglengden på org veiva er 75 mm? Men hvordan skal høyde på stempel være for å få komp jeg vil ha? 8,5:1 er komp jeg er ute etter. Hjelp takk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Kan du ikke snakke med de du skal bestille stempler av da ? Det gjorde jeg da jeg bestilte custom stempler. Oppga mål osv, så ordnet de resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Kan du ikke snakke med de du skal bestille stempler av da ? Det gjorde jeg da jeg bestilte custom stempler. Oppga mål osv, så ordnet de resten. Joda, kan prøve.. Men bestiller fra usa og jeg er ikke helt inn i hva alt heter på engelsk. derfor jeg tenkte det var lettest om jeg hadde målene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå