Thewiz Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hallo! Tenkte jeg skulle ta litt initiativ her nå og få dette treffet på riktig vei! Ble snakket om tidligere i tråden til JENSSEN, at vi måtte få til et BMW treff før vinteren slår inn for fult, og dette må vi få til! Laget en liten avstemning slik at vi kan stemme over hvilke dager som passer best. Forslag til treffplasser: - Mosseporten - Østfoldhallen - Solbergtårnet Kom gjerne med flere forslag til steder! Det viktigste er å finne en dato! Håper så mange som mulig blir med på treffet! Hittil påmeldte: -Påmeldt -Kommer kanskje Snusfenrik DannyRS Scampi Chris_ JENSSEN Appelgren BimmerE46 Morty999 lasseln sjøbuse Generel info: Sted: Mosseporten Tidspunkt: 1500/1600 Dato: Lørdag 29 oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Fredriksten Festning er også en plass som passer bra til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 er nok enklere og ta det langs E6 vil jeg tro. enklere og finne et stort rustent tårn eller et kjøpesenter rett ved E6 enn og finne en borg i halden. også sparer man en halvtime kjøring for de som kommer nordfra på E6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har heldigvis GPS selv.. men må bli helgen 29-30 for min del, er hjemme i Bergen neste helg liksom... bimmeren stiller ikke opp uten meg så Hadde vært morro med treff før vinterdekk og annen grusomhet slår til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 er nok enklere og ta det langs E6 vil jeg tro. enklere og finne et stort rustent tårn eller et kjøpesenter rett ved E6 enn og finne en borg i halden.[/quoteNå spurte trådstarter om forslag, og jeg kom med et forslag. Det er stor parkering der og pent/stille. Klarer du ikke å finne/se Fredriksten når du kommer innover mot Halden, så har du ikke noe på veien å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Nå er det jo også planlagt banekjøring på Rudskogen 29. Oktober, her det sikkert bare å møte opp selv om man ikke skal kjøre på banen! De aller fleste vet jo veien til Rudskogen.. viewtopic.php?f=9&t=202016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 er nok enklere og ta det langs E6 vil jeg tro. enklere og finne et stort rustent tårn eller et kjøpesenter rett ved E6 enn og finne en borg i halden.[/quoteNå spurte trådstarter om forslag, og jeg kom med et forslag. Det er stor parkering der og pent/stille. Klarer du ikke å finne/se Fredriksten når du kommer innover mot Halden, så har du ikke noe på veien å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hvor treffet blir, det er ikke så viktig. Det viktigste er å finne en dato som passer slik at mest mulig folk kan komme. Syns kanskje mosseporten er en bra treffplass. Veldig sentralt for folk over hele Østfold, samt stor og oversiktlig parkeringsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Bump, folk fra østfold: Kom med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Stiller hvor som helst jeg... men alle andre helger enn den som kommer nå, skal jo ut og fly (ser litt dårlig ut for meg på avstemmingen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg stemmer for 29 okt, da vi må prøve å få mest mulig folk til å se tråden før treffet avholdes. Jeg VET det er mange flere fra bimmers i Østfold enn de som har gitt lyd fra seg her. Vært morro med en skikkelig linje med bimmers på en parkeringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Håper folk utenfor Østfold-område er velkomne? Hvis jeg har tid så er det mulig jeg tar turen, er alltid hyggelig med treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Alle er velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Alle er velkommen! Godt, hilsen bergenser hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 mulig jeg kommer og ser også. men må parkere litt unna og gå siste biten siden jeg ikke har bmw lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå