Gå til innhold

BMW treff i Østfold - LØR 29 OKT.

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! :D

Tenkte jeg skulle ta litt initiativ her nå og få dette treffet på riktig vei!

Ble snakket om tidligere i tråden til JENSSEN, at vi måtte få til et BMW treff før vinteren slår inn for fult, og dette må vi få til! :)

Laget en liten avstemning slik at vi kan stemme over hvilke dager som passer best.

Forslag til treffplasser:

- Mosseporten

- Østfoldhallen

- Solbergtårnet

Kom gjerne med flere forslag til steder!

Det viktigste er å finne en dato! :)

Håper så mange som mulig blir med på treffet! :D

Hittil påmeldte:

-Påmeldt

-Kommer kanskje

Snusfenrik

DannyRS

Scampi

Chris_

JENSSEN

Appelgren

BimmerE46

Morty999

lasseln

sjøbuse

Generel info:

Sted: Mosseporten

Tidspunkt: 1500/1600

Dato: Lørdag 29 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er nok enklere og ta det langs E6 vil jeg tro. enklere og finne et stort rustent tårn eller et kjøpesenter rett ved E6 enn og finne en borg i halden.

også sparer man en halvtime kjøring for de som kommer nordfra på E6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok enklere og ta det langs E6 vil jeg tro. enklere og finne et stort rustent tårn eller et kjøpesenter rett ved E6 enn og finne en borg i halden.[/quote

Nå spurte trådstarter om forslag, og jeg kom med et forslag. Det er stor parkering der og pent/stille. Klarer du ikke å finne/se Fredriksten når du kommer innover mot Halden, så har du ikke noe på veien å gjøre.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok enklere og ta det langs E6 vil jeg tro. enklere og finne et stort rustent tårn eller et kjøpesenter rett ved E6 enn og finne en borg i halden.[/quote

Nå spurte trådstarter om forslag, og jeg kom med et forslag. Det er stor parkering der og pent/stille. Klarer du ikke å finne/se Fredriksten når du kommer innover mot Halden, så har du ikke noe på veien å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor treffet blir, det er ikke så viktig. Det viktigste er å finne en dato som passer slik at mest mulig folk kan komme. :) Syns kanskje mosseporten er en bra treffplass. Veldig sentralt for folk over hele Østfold, samt stor og oversiktlig parkeringsplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for 29 okt, da vi må prøve å få mest mulig folk til å se tråden før treffet avholdes. Jeg VET det er mange flere fra bimmers i Østfold enn de som har gitt lyd fra seg her. :)

Vært morro med en skikkelig linje med bimmers på en parkeringsplass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...