Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har stått som demo sykkel i matvare butikk. Mange kunder spurte om de fikk kjøpe den, så jeg tenkte å legge den ut her for å se hva folk er villig til å gi for den !? :)

Edit: Her er et par bilder av sykkelen!

4y6ibrbsdadv47mnerio.jpg

s8pjbmzo6gjjm5v8f4dh.jpg

Skrevet

Jeg klarer faktisk ikke å finne noen bilder av den. Men den ser ut som helt vanlig sykkel. Det er ikke Cola merker på den. Lakken er hvit, rød og svart om hverandre. Hvor spesiell den er har jeg ikke svar på, men ganske så mange kunder som var innom butikken min ville kjøpe denne sykkelen :)

Skrevet

Dèt lurte jeg også på, hehe! Jeg fikk en annen Cola sykkel for mange år siden, og den var det Coca cola dekaler på.

Når vi bestiller store mengder / pallevis av varer, så pleier vi som regel og få rabatter. Men andre ganger får vi ting som vaskemaskiner, sykler, snowboard, jakker, båter osv. Òg jeg har desverre ikke full info på alle ting jeg får inn! Så jeg har heller ikke papirer på alt. Derfor aner jeg ikke pris på enkelte ting :P

Skrevet

Liten tro på at det er en coca cola sykkel da.

Coca cola er vel kjent for å merke sine varer meget godt med dekaler :)

Men sykkel skulle jeg hatt, så er interessert i å se den :)

Skrevet

Jeg klarer ikke å se forskjell på denne og andre sykler desverre, Håkon. Men dette skal visstnok være en Coca cola sykkel. Den er hvertfall levert av Cola til oss, for dèt så jeg med egne øyne :)

Jeg kan prøve å spørre en av sjåførene eller konsulentene for mer konkrete svar! :)

Skrevet

Jeg har jobbet i cola i 11 år og jeg har aldri sett en cola sykkel uten dekaler og som er lagd av scott. Og cola sykklene er ikke så dyre. Vi som jobber der får dem for 2-2500

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...