HypeTraxX Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Den har stått som demo sykkel i matvare butikk. Mange kunder spurte om de fikk kjøpe den, så jeg tenkte å legge den ut her for å se hva folk er villig til å gi for den !? Edit: Her er et par bilder av sykkelen!
Ostnes Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Det er vinter nå. Du har ikke heller en coca-cola spark?
HypeTraxX Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg handler deler til sommer bilen min på vintern!
wagon Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Legg ut bilde via photobucket eller lignende så man får se
Hjelen Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 evt finn et bilde på google av en lik sykkel i mellomtiden?! Vil gjerne se hvordan den ser ut
HypeTraxX Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg klarer faktisk ikke å finne noen bilder av den. Men den ser ut som helt vanlig sykkel. Det er ikke Cola merker på den. Lakken er hvit, rød og svart om hverandre. Hvor spesiell den er har jeg ikke svar på, men ganske så mange kunder som var innom butikken min ville kjøpe denne sykkelen
Hjelen Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hva gjør den til en coca cola sykkel hvis den ikke er merket med cola merket?
HypeTraxX Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Dèt lurte jeg også på, hehe! Jeg fikk en annen Cola sykkel for mange år siden, og den var det Coca cola dekaler på. Når vi bestiller store mengder / pallevis av varer, så pleier vi som regel og få rabatter. Men andre ganger får vi ting som vaskemaskiner, sykler, snowboard, jakker, båter osv. Òg jeg har desverre ikke full info på alle ting jeg får inn! Så jeg har heller ikke papirer på alt. Derfor aner jeg ikke pris på enkelte ting
håkon_w Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 er det bare en vanlig scott sykkel du har fått på kjøpet når du har kjøpt noen varer?
Hjelen Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Liten tro på at det er en coca cola sykkel da. Coca cola er vel kjent for å merke sine varer meget godt med dekaler Men sykkel skulle jeg hatt, så er interessert i å se den
HypeTraxX Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg klarer ikke å se forskjell på denne og andre sykler desverre, Håkon. Men dette skal visstnok være en Coca cola sykkel. Den er hvertfall levert av Cola til oss, for dèt så jeg med egne øyne Jeg kan prøve å spørre en av sjåførene eller konsulentene for mer konkrete svar!
Telcontar Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Vanskelig å by noe som helst, når man ikke vet spec'en på saken. Uansett om det er en sykkel, pc eller en bil. Hvis den f.eks. har skivebremser og de er hydrauliske, så sier det noe om prisleiet denne ligger i. Girsystemet og dempertype vil seff ha noe å si også. Hvis den er veldig lett, så kan det være indikasjon på bra sykkel. Et skudd i mørket: http://tb.no/fk-t%C3%B8nsberg/per-var-best-1.5845409
glenn.G Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg har jobbet i cola i 11 år og jeg har aldri sett en cola sykkel uten dekaler og som er lagd av scott. Og cola sykklene er ikke så dyre. Vi som jobber der får dem for 2-2500
wagon Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Da er det en vanlig sykkel da.. ikke no cola sykkel..
Anbefalte innlegg