kimmen12 Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Hei. E38, 97modell. 230k km. Har et spørsmål ang. tenningen på disse bilene. Når jeg vrir av tenningen, så slukker kjørelys, men parklys står på igjen. Kan dette ordnes på en måte slik at bryteren bare kan stå på og når jeg låser bilen går det av?. Selv om tenningen er skrudd av og nøkkelen er utav, kan jeg fortsatt endre gir (R,N,D). Den lille lampen for hvilket gir jeg har i lyser etter jeg har tatt nøkkelen utav. Kan ta ut nøkkelen selv om jeg tar av tenningen i D. Har kjørt andre automatgir biler og på disse har det vært slik at man må holde bremsen inne for å endre fra P til R/N/D. Det trenger ikke jeg. Alle vinduer kan også opereres etter nøkkelen er tatt ut og dører er åpnet i rundt 15 minutter.. Den intrigerte telefonen står også på i x antall minutter.. Regner med det ikke skal være sånn som dette. Er det noen som har noen forslag om hva dette kan være? edit: Har også av og til noen "harde" girskift fra kassen. Kunne den trengt en oljebytte/flush? eller er dette slitasje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå