Gå til innhold

4x100 15" kantfelger med gode vinterdekk selges BILLIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger et sett alufelger 4x100 med vinterhjul som jeg har hatt til min E30, men som ikke har blitt brukt da den ikke kjøres på vinteren. Felgene er Zender 15x7 ET25 og er i veldig god stand. Ikke kantkjørt eller lignende. Dekkene er Yokohama piggfrie 195/60/15 og har 7mm mønsterdybde og er gode. Selges 1800 kr ved kjapp handel! Kan hentes i Slemmestad eller Porsgrunn, er begge steder flere dager i uka.

mini-DSC00720.JPG

mini-DSC00721.JPG

mini-DSC00722.JPG

mini-DSC00723.JPG

mini-DSC00724.JPG

mini-DSC00725.JPG

mini-DSC00726.JPG

Skrevet

Det er jeg usikker på! Disse hjula sto på bilen da jeg kjøpte den for 2 år siden. Tror de er tre år gamle. Skal se om jeg ser noe datostempling senere idag, for det skal vel stå?

Skrevet

De var litt eldre enn jeg trodde, 2005! Men de er jo omtrent ikke brukt. Kjørt bittelitt på prøveskilter vinteren 2009, så en måned på skilter sommeren 2009. Altså ikke brukt før 2009. De er myke og fine, masse mønster og bærer absolutt ikke preg av å være fra 2005 for å si det sånn

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei

Jeg kjøper disse felgene av deg jeg for 1.500,- om du vil.

kan hente de i Porsgrunn når det passer deg, gjerne i helgen.

Du treffer meg på tlf med en pling elle MMS 908 62 802

Mvh

Erik

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker Jorg1s1 for at jeg fikk trekke meg, da det ble en e30M3 denne gang og ikke e30cab, som var tanken at denne gang skulle få gå med 15" kantfelg og nok gummi "alderen kommer" vettu, hehe.

igjen takk for det :)

Skrevet

Opp! Ligger egentlig bare i veien!

Her har dere mulighet til å skaffe dere kule kantfelger av bra kvalitet/merke i god stand med fullt brukbare vinterhjul til en meget god penge! Lar de gå for 1500 kr nå, som Riviera egentlig skulle gi. Dette pga at det har blitt oppdaget noe lakkflass.

Vær nr 2 her (etter Riviera) til å SKJØNNE at dette er BILLIG. Snart havner de på Finn om ingen her tar de, og da ryker de nok fort! Sikkert masse Golf og Opel eiere som vil ha vinterhjul

Disse er ikke kantkjørt i det hele tatt eller noe andre skader, bortsett fra litt flasset klarlakk som nevnt!

Skrevet

Jeg kan kjøpe disse for 1500,- Henter i Posrgrunn.. Vil helst hente de på fredag. Men kan komme før om det haster..

Send meg nr. ditt så kan jeg ringe deg.

mvh. Snorre, 92051229

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...