Ronny M Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Hei. Har kjøpt min første e46 touring. Den er helt orginal, og helt nydelig å kjøre! Jeg er vant til å kjøre en skamsenka og stiv e36, så dette er en helt annen verden. Det er nesten så jeg vurderer å ikke senke den nye bilen i det hele tatt... men bare nesten.. Jeg vil beholde mest mulig komfort, er H&R sport noe å vurdere? Tenker å senke 40/30 eller noe i den duren, men er usikker på om det er lavt nok. Er det noen som har bilder av en e46 med 40/30 senk?
lierbimmer Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 gå for bilstein b12 kit. med ca 30/30. kjøpte mitt på mobeck der jeg fikk best pris. bilstein.no
Ronny M Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 gå for bilstein b12 kit. med ca 30/30.kjøpte mitt på mobeck der jeg fikk best pris. bilstein.no 30mm blir nok ikke lavt nok.. og hadde egentlig tenkt å bare kjøpe fjærer, ikke dempere, det blir fort litt dyrere. Det blir helt sikkert en komfortabel høyde med 30mm, men jeg ofrer litt komfort for å få den litt lavere. Regner med at Supersport fjærene som selges hos GS ikke er noe å tenke på? Har lest at de er rimelig harde..? Har sett på Eibach Sportline, men de senker 45-50 foran, det er kanskje litt mye for orginaldemperne, eller? H&R har fjærer som senker enten 35 eller 55 foran. 55 er nok uaktuelt..
thoslags Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Du bør ikkje senke meir enn 30mm på originale dempara.
Ronny M Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Hvordan er KW i forhold til H&R? Tenker da mest på om det ene føles hardere enn det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå