ChristianB Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Har akkurat handlet meg en e39 530i 2003 modell, sedan. Meget fornøyd med bilen så langt, men noe lurer man jo gjerne på: 1. Bilen står pr. nå på 8 + 9x17 org. BMW-felger med hhv 235/45 og 255/40/17 dekk. Tenkte å benytte disse felgene som vinterhjul siden det kun fulgte med ett sett felger (tyskimport dette så bilen har aldri hatt vinterhjul) men å sette på 255-brede vinterdekk bak ser jeg som mindre aktuelt så lurer på om det er mulig å benytte 235-bredde også på 9" felg? Fins det noen oversikt over dekkbredder til ulike felgbredder noe sted? 2. Fikk meg en god latter da jeg så at det var kassettspiller! bak den originale, store navigasjonsenheten. Ble disse enhetene også levert med cdspiller eller må man ty til montering av cd-veksler i bagasjerommet? Hva med mulighet for AUX-tilkobling?
bjalle Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Pleier å være standard med cd veksler når du har stor navigasjon og kasett spiller,men ellers har du mange muligheter hvis du ikke kjøper orginal veksler for eks her http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=103 235 dekk går fint på 9" felg selv om det ikke er optimalt.standard er som regel 8" på 235 og 245 dekk.
jolly Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Her tror jeg forrige eier må ha nuppa med seg CD veksleren...530 med stor skjerm ble levert med cd veksler når der var kass.spiller i...Ville kanskje tatt en telefon og hørt hvor den er...
dagerik Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 siden det er en 03 mod, har du jo en veldig enkel mulighet med tanke på AUX, er vell bare å kjøpe en ledning? husker ikke dette i øyeblikket, men google: AUX E39... =) Fann mye informasjon selv når jeg leita, men husker ikke nettsidene i haude.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå