sierraTIC Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Som topic sier, jeg har slått på den i 1 uke nå, prøvd å varme den opp men får den faan ikke ut :S den sitter helt fast inni bærearmen, så veit ikke hva jeg ska gjøre lengre Bmw e34 har de brekkwire på kalippern? hvis så, kan jeg ta skiver å alt fra en e34 å sette det på min e39?
ISBjörn Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Satt som nøkken på min 540iA E39 også, fikk det ut etter hamring, borring og mye verbal truing Det som ga best resultat var "skamsmøring" med allskens produkter etterfulgt av varming og hamring
sierraTIC Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Må jeg av med hele navet å alt da eller? takk for svar
kjellsigvald Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Satt fast på 840en også , me klippet wiren og bårret ut resten. Vist eg ikkje husker feil så hadde me vel av heile dritten i forbindelse med foringsbytte .
oleo Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Samme var det med min.... satt skiten på verksted til slutt da jeg ikke gadd å ligge under bilen lenger... den måtte borres ut.
ISBjörn Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Må jeg av med hele navet å alt da eller? takk for svar nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå