Larsen_m535i Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Er interessert i leppen, mulighet for å selge den separat? Kom med bud så skal jeg vurdere
mrbatnes Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Framfanger uten sprekker? Er den hel, tar jeg den.Er også intressert i mellomaksling Skal ikke være noe sprekker. Men er gjort noe rep. på høyre hjørne. Mulig det har vært en sprekke før. Hele mellomakslingen eller? Den fremste delen hadde vært greiest å sendt med motoren/girkassen vist noen kjøper den. Okey, vil bare ha fanger om den er 100%.. Mellomakslingen min er kast i så trenger mest sansynelig hele.
pinadud Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Er interessert i leppen, mulighet for å selge den separat? Kom med bud så skal jeg vurdere pm sendt!
NicklasFS Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Blir ikke mye salg, når du ikke svarer.. +1
hypah Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Har du staget fra torpedo til bkf? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå