Concep Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Selger ett Vortech V2 Komplett kompressorkit som er ferdig tilpasset M50 motor. Vill også passe på M52, S50 og S54, men her må du ha en annen type oljesupply, da det er annet oljefilterhus. Kompressoren er den samme som ESS levere til sine VT550 kit til e46m3. Den har forøvrig også bevist att den kan levere til 748hk på en Z4M Coupe ! I kittet medfølger: Vortech V2 kompressor Ifra ESS. Ifølge forrige eier kun gått 2000km M/S50 cnc monteringsplate 3.33'' reimhjul (0.8bar) Store dyser. Rustfritt grenrør med god passform og Y bend fra 2x2'':1x2.5 Motstand til LMM for å ''chippe'' denne til å tro den får mer luft (1500,- hos ESS ) Oljefeed tilpasset M50 Bensintrykksregulator 1:1.4 ( helt ny ubrukt ) Prosport Bredbåndslambda ( Ny og ubrukt ) Diverse trykkrør, bend, silikonslanger osv. Soppluftfilter Turbotrykksmåler. Kan følge med en helt ny reim tilpasset m50 motor, som går UTENOM servopumpa. Ikke veldig aktuelt for de fleste med andre ord. ALT du trenger for å montere rett på motoren. Alt du evt trenger er en chip. Fekzen.se ordner dette for 2900kr, og dette er skikkelige greier og ikke noe ebay drit, han pleier også å la vær å ta betalt til før du har prøvd om chippen faktisk fungerer. 19000kr eller bud. BILDER : STOR iforhold til en mobiltelefon
Dirty Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 men denne er unik for hver bil og bør ikke videreselges slik andre gjør her på forumet. ja nå har jeg hørt det også! fortell ?
Azeton Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Naitsirk sin E36 compact med samme kompressor og lader 0.8 ble målt til 92 grader i innsugstemp! IC er og anbefale
Concep Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 men denne er unik for hver bil og bør ikke videreselges slik andre gjør her på forumet.ja nå har jeg hørt det også! fortell ? En chip til m50 vill ikke passe m52, eller s50 og motsatt. En motor er ALDRI helt lik, en chip til min motor som passet bra med mitt opsett, ville kanskje ikke fungert likebra på ett annet motorbygg, med tilsvarende, eller noenlunde like modifikasjoner.. Er du uenig i dette, be my guest IC er sikkert ingen dum ide.
jorg1s1 Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 men denne er unik for hver bil og bør ikke videreselges slik andre gjør her på forumet.ja nå har jeg hørt det også! fortell ? Du skjønner vel at samme chip'en ikke kan brukes om hverandre på M50/M52/M54/S50/S54?? Dette er jo et bra tilbud for folk som vil ha mye effekt for pengene! Smell på med en kompressor-chip fra Fekzen til 2900 kr så har man grom motor. Intercooler er vel heller ikke dumt, men ikke nødvendig. Vortech V2 kompressoren brukes for øvrig i flere S54 kompressorkit's, blant annet av ESS. Er god for 700 hk+
Concep Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Om det er noen flere som vill diskutere dette, så tar vi det på PM... Dette er en _SALGSTRÅD_
Dirty Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 men denne er unik for hver bil og bør ikke videreselges slik andre gjør her på forumet.ja nå har jeg hørt det også! fortell ? En chip til m50 vill ikke passe m52, eller s50 og motsatt. En motor er ALDRI helt lik, en chip til min motor som passet bra med mitt opsett, ville kanskje ikke fungert likebra på ett annet motorbygg, med tilsvarende, eller noenlunde like modifikasjoner.. Er du uenig i dette, be my guest IC er sikkert ingen dum ide. Såklart men har du en chip til eks 413 ECU så funker den like bra i min 413 ecu
Concep Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Om det er noen flere som vill diskutere dette, så tar vi det på PM...Dette er en _SALGSTRÅD_
Concep Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Unik sjanse til å få seg komplett kit med de ''nødvendige'' delene vedsiden av som Bredbåndslambda og btr osv til en rimelig penge ! Ingen som vil ha seg presse i vinter ?
Concep Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Kan også nevne att kitet kan selges i ''deler'' f.eks kun kompressor med dyser, uten grenrør hvis du har det fra før osv. Pris på komplett kit er prutbart som alt annet, men til en viss grense. En veldig kjekk sak å ha liggende Kan byttes i e30 eller e28 Bruksbil !
Concep Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Da var det tatt bilder av hele kittet
Concep Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Selges til førstemann med 17000 for ALT !
Concep Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Da er denne reservert for 17k ! Sier ifra om det ikke blir salg
Concep Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Får nå plutselig ikke svar lenger, så fortsatt for salg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå