Bmw Mathias Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Har nett montert Kdfi datasprut på min M50TUB25 93 mod. Har eit par spørsmål ang dette... - Ve table (fuel table). Der står tala i %. Ka betyr desse, mulig å få det i m/s ? - AFR måler funker ikkje, lambda sensor er ny. Må eg konfirgurere dette ? - Noken som har ein ferdig map til denne type motor med turbo ?
Azeton Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Du får ikke % i m/s og er hvor mye bensin du gir ut. AFR-måler har du koblet til?
Bmw Mathias Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Okei. Men hadde vert greit å fått det i m/s. Men vist eg justere mykje opp på bensinen så blir desse firkantane blåe ? Ka betyr da ? Lambda er koblet til, men ka må eg justere. Prøver å sette meg inn i da, men er litt mykje på ein gong
Bmw Mathias Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Det stikker ut eit par ledninger fra boksen som ikkje er i bruk, hvilken av desse kan eg koble innpå 0-5V signal fra min eksterne bredbånds lambda måler ?
TurboLag Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 hvorfor skal du ha motorlast i m/s? vil være mye mer natulig å ha det i kPa om det skal stå no annet der.. % er (om du kjører Speed Density) % av atmosfæretrykk i innsuget, så egentlig kan du bare drite i tegnet og bruke det som kPa siden 1 atmosfære (100% atmosfære om du vil) er nært nok 100 kPa.
ehrnst Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 først og fremst ville jeg begynt å lese manualen:-) du må velge riktig type sensor etter du har koblet lambda ril sprute hva de tre ledningene er vet jeg ikke, men det burde kdfi vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå