tarjei bmw Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 selger noen m5 deler jeg ikke har bruk for. alle ruter unntatt frontruta orginalt m5 ratt med airbag baklykter med hvit blink, helt øverst orginal 520 front og hekk, billig ved henting. kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Tarjei, jeg ville hvertfall tatt vare på siderutene foran hvis du skulle bli stoppet i teknisk. Er ofte kontroller hvis du f.eks skal på gatebil osv. Da kan du bar bytte også vise bilen i stedet for å måtte dra av filmen, koster litt og legge på ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oreolicious Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 du har tilfeldigvis ikke en solskjerm til førersiden av bilen du ikke har bruk for?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Bilde av rattet? (bare bruk f.eks bildr.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 her er ett bilde av samme type ratt. kan ta noen med mobilen og sende til deg også. : http://www.google.no/imgres?q=bmw+e34+m ... =102&ty=82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 solskjerm har jeg desverre ikke. ja siderutene forran blir mest sansyndleg beholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Kunne du tatt et bilde av frontfanger'n! sitter det grøftelys i den? MvH Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå