e30powah Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 bilen selges nå for 20k fort og gale, den skal bort fort, denne prisen er ikke diskuterbar i det heile tatt! selger min 325 turbo coupe slik den står. svart senket 60/40 komplett 325 understell 3toms eksos haltec datasprut jdm turbo kitt. ikke mappet så går ikke optimalt men ok. så om bilen. rust i kanal høgre side. venstre side ok. steinplata framme og skjermer framme rustet/bulket. litt små rust rundt om og eit hull i høgre dempertårn framme . sorte de lykter. prisen nå blir uten 17 toms felger og ratt og rattnav bilder kommer da eg ikke får lastet opp, send sms eller ring på 99576879 for info og bilder 15000kr eller bud/bytte i annet morro eller bruks vennlig http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... t=%3A10014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Bilder? Original 325? Preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 send sms, får ikke lastet opp her... 88mod facelift orginal 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Photobucket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 bilen skal bort, men pruting osv er ikke vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 ingen intresserte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ikke for og vere spydig eller noe, me denne bilen har lagt for salg i et år nå? Kansje prisen ikke stemmer helt. Jeg venter fremdeles på bilder av motorom. Du skulle sende meg noen bilder av forbindelsen mellom blokk og topp en gang vi snakket om det i den andre salgstråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 nei kjøpte bilen sjøl i vår så ikke eit år vertfall, prisen den er der pga bilen skal vekk da eg har andre prosjekt og biler eg heller bruker tiden min på, ja fult klar over dei bilda men er ikke så enkelt og ta bilde av det akkuratt, ser ut som den kan svette litt olje mellom topp og blokk, men ikke vatn i olje eller omvendt, bilen har eg kun brukt 2 timer siden eg kjøpte den, har heller ikke mulighet og få tatt noen bilder i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 da er nok bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 til salgs igjen etter useriøs kjøper, bil starter og går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Pris kan også diskuteres litt da bilen helst skulle vert solgt for mangen veker sia;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Hvor lenge er det til eu? Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Det skulle vert for eit år siden, bilen er uten skilt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hmm... Da blir det fort vanskelig, er bilen teknisk bra så den går gjennom tror du? Turbo'n er null stress, men orker ikke å bytte foringer og bremser hvis jeg tar den Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 bremser og foringer er bra, kanskje linkarmer framme er litt dårlige men ellers ser ting bra ut, og ingen ulyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg