mehdios Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hei, kunne tenkt meg å leie ett slikt verktøy til å presse ut knirkeforingene bak på e39. noen som har? er litt kjekkere å leie ett slikt sett enn å kjøpe ett tenker jeg, har ikke behov for ett slikt sett så ofte at jeg trenger å eie ett. Slik ser settet ut: http://www.ebay.com.au/itm/BMW-E38-E39- ... 3f0d9acfaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 et tips kan jo være å kjøpe det også selge det etterpå,til litt redusert pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 takk, men håper å slippe det både fordi jeg helt sikkert vil få det litt raskere og jeg vil slippe det styret med å selge det igjen fortsatt ingen som vil tjene litt enkle raske penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Var en tråd her med en som lånte bort.. prøv å søk. Jeg har tenkt til å bruke gjengestang og noen store piper type 3/4".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå