NSR Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har diverse deler til 528ia E39 Touring til overs: - Komplett Forstilling - Komplett Eksosanlegg - Komplett Mellomaksel - Bensinpumpe & Måler (Har tanken også) - Høyre Framskjerm - Høyre Framdør - Høyre Bakdør - Frontfanger - Bakfanger - Begge sideruter venstre side (dørene er bulkete/skrapet opp) - Komplett Grått Elektrisk Skinn Interiør m/ Memory - Komplett Grå Midtkonsoll m/ Armlene (typen uten tlf) - Sort Dashbord - Komplett Takluke - Motor/Pumpe til Nivåreguleringa - Komplett Motor med Girkasse, El-nett, Hjerne, LMM, osv - Tenningslås m/ Nøkkel - Låsemekanisme/Motor til bakluka (som sitter skrudd i karosseriet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Har du motoren fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 har denne multiratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 har denne multiratt? Rattet fra den er solgt. Men har E39 M5 ratt m/ Multifunksjon fra en 99mod. Og vanlig/standard ratt m/ multifunksjon fra en 97mod liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 har denne multiratt? Rattet fra den er solgt. Men har E39 M5 ratt m/ Multifunksjon fra en 99mod. Og vanlig/standard ratt m/ multifunksjon fra en 97mod liggende. Vanlig ratt multifunksjon, Slitasje og slepering? Pris tenker du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ok.var den store kontakta som ligger i dashen og går til stereoen jeg var interessert i. Om du har bilen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
localbastard Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hei du! Jeg trenger følgende deler:Ute Temp. måler/sensor som skal sitte i hjulskjermen.Bensinmåleren som befinner seg inne i bensintanken.Klima Kontrollpanelet (Usikker på hva dette kalles) til klima anlegget. Som befinner under Radio/CD.Instrumenpanel/Speedometer som kan bruker på en 1998 528iAHar du noen av disse tingene? Hva er prisen?Jeg er ikke ofte inne på dette forumet å sjekker.Så om du kan sende meg en sms på 91743864 så er det veldig bra.Eller sende meg en melding her: https://www.facebook.com/TannyMananaHåper å høre fra deg ASAP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå