Benny335 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Selger alle deler uten om fram og bak fangere.. bremse slanger er dårlige ellers alt i fin stand =) har begynt og demontere den.. noe du trenger så skrur jeg det av =) sender helst ikke i oppkrav tilfelle ting ikke blir hentet =)
Benny335 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 får ikke lagt til bilder siden det er noe gale på sida bilder av det du ønsker kan sendes på mms bilen er sølv farget og 91 modell =) angle eyes... senkesett osv
NoName Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Hey! eg kunne ha tenkt meg komplett nøkkelsett. pris på dette ? er coupe eg har så trenger bare på fram dørene, teningen og bakluka og den fjøra som holder bensinlokket igjen
Benny335 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Hey! eg kunne ha tenkt meg komplett nøkkelsett. pris på dette ? er coupe eg har så trenger bare på fram dørene, teningen og bakluka og den fjøra som holder bensinlokket igjen jeg har alt dette ja og det eg helt fint og i orden må bare demontere det.. det kan jeg gjøre i kvell =) men må nesten få et bud ? er dyrt og kjøpe nytt vet jeg vertfall
Thunegutt Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg trenger bakre eksospotte. Sender deg pm
Benny335 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg trenger bakre eksospotte. Sender deg pm Pm svart
ErikH14 Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Har du speedometeret? Og hvor langt har den gått? Tror jeg kan flytte over telleren fra mitt, men ja Og det fungerer?
Benny335 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Har du speedometeret? Og hvor langt har den gått? Tror jeg kan flytte over telleren fra mitt, men ja Og det fungerer? speedometere er helt i orden det er hjernen som styrer det så du vil få opp det samme som din bil eg kjørt =) kom med et bud =)
Benny335 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Har du hengerfeste nei desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå