Wangsmo Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Noen som har noen spesielle tips, erfaring eller rekomendasjoner om foreksempel verksted i tyskland:?: Spesielt tanke med lakkering og diverse karosseri forbedring/fiksing. Fant ikkje noe særlig med tråder om dette så måtte nesten spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 angående verksteder for karisseri forbedringer og slikt vet jeg ikke, men de fleste BMW merkeverkstedene i Tyskland er ganske safe. Men på karosseri arbeid er de ganske dyre. Sjekket prisen for lakering og oppretting av en frontfanger en gang hos bmw i Dortmund, de lå faktisk over 2000 kroner over det jeg fikk tilbud på i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wangsmo Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hmm, jeg skal en snartur til tyskland om ikkje så veldig lenge. Vurderer å sjekke opp dette. finner liksom ingen verksted her i Ålesund som har grei pris eller generelt i landet heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå