m3vanos Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 servotronic, hvordan kan jeg koble denne for og lure den til at servoen skal bli lett? har tenkt og gjøre banebil av e39'en
mudbug Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 servotronic, hvordan kan jeg koble denne for og lure den til at servoen skal bli lett? har tenkt og gjøre banebil av e39'en Det er en del ting må sjekke før du ettermontering: Har du høy eller lav GM module??? Hvis du har lav, må du skifte GM module til høy. Du adderer servotronic option til din bil ZSC først og kode hele bilen. For å legge ledninger trenger du bare to kabler fra GM boksen til servotronic styremaskinen og også en speed puls ledning fra ABS / DSC-boksen (PIN #34) til GM-boksen (pin 23 av X253). Hvis du har lav instrument cluster, må ABS boksens 34 pin, den samme pin allerede går til GM modulen, så du blir nødt til å splitte ledningen til instrumentcluster. Jeg har ikke montert servotronic pga det er en grunn til at BMW vil ikke selge servotronic ettermonteringskit til E39. Lykketil.
m3vanos Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Hele poenget er at jeg har en bil med servotronic originalt, og når jeg fjerner ledningsnettet blir den tung på styringa, jeg trenger kun og sende et strømsignal til den brytern på tannstanga så den åpner så jeg får servo fordi jeg ikke lenger har originalt ledningsnett
mudbug Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Hele poenget er at jeg har en bil med servotronic originalt, og når jeg fjerner ledningsnettet blir den tung på styringa, jeg trenger kun og sende et strømsignal til den brytern på tannstanga så den åpner så jeg får servo fordi jeg ikke lenger har originalt ledningsnett Oh jeg leste for fort (kople=kode), misforstått dine spørsmål .
m3vanos Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Men er det bare ig sette +12 og gjord på ledningene på tannstanga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå