Per-Arnee Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 hei! lurte på om noen visste hvordan man lagde mapper til mp3 spillere på en DEH-6600 tror jeg. hvertfal på de litt nyere pioneer spillere da. altså så man kan lage mapper for sjangere inne på spilleren, så man slipper å trykke på det hjulet 500 ganger for å komme til sang nr 500 når man har 1000........... litt tungt forklart men håper noen skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 hvorfor ikke lage mappene på usb`en med pc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Som nevnt over, så er det bare å lage mapper på pcen, de fleste spillere leser mapper fra usb. Tørr ikke å påsta at din leser eventuelle undermapper. Men de aller fleste leser hovedmapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 okei, takk:) så om jeg lager mapper på pc'n så leser spilleren "automatisk" mappene? er litt usikker på hvordan jeg velger mapper osv for avspilling med spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Helt riktig, bare helt alminnelige mapper. Dette er vanlig at spilleren sorterer ut selv, men jeg tørr ikke å garantere at det går, men de aller fleste spillere takler dette. Jeg vil tro at spilleren din velger mapper ved å trykke "opp" og "ned" på høyre side. Men dette er bare et forslag, har ingen kunnskap om denne spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 okei, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 bruker selv usp på pioneer spiller. lager vanlige mapper, så trykker du opp og ned for å bytte mappe og høyre venstre for å bytte sang på spilleren. easy pisy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå