Honningdal Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Liker liker liker! Skikkelig tøff lyd i denne, specs på eksos? Motor ellers er original? Og hva slags utveksling på diffen kjører du med? Ventet egentlig bare på at den skulle slå oppi hjulbuen sånn som på slutten på siste filmen der, får grøssninger av sånn subbelyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Nice! men er det bare meg eller går den ikke helt rent?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Liker liker liker! Skikkelig tøff lyd i denne, specs på eksos? Motor ellers er original? Og hva slags utveksling på diffen kjører du med? Ventet egentlig bare på at den skulle slå oppi hjulbuen sånn som på slutten på siste filmen der, får grøssninger av sånn subbelyd Takk Er custom eksos med potte fra e46 m3 , og en ferrita potte 2x2-2.25 Rustfritt hele veien fra grenrør Motor er en helt orginal 3.2 som er veldig frisk Kun letta svinghjul fra Firdanza Utveksling er 3.73, og kjører med 6 trinns kasse Ja høgre framdemper er gåen :/ Men blir nytt coilover kitt, og ombygging til M3 Understell i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Nice! men er det bare meg eller går den ikke helt rent?? Stemmer det, er litt usikker på hva det er, men skal gå over alt i vinter og da finner vi nokk ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 for en fantastisk motorlyd<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Må hive meg på å skryte veldig av den lyden i bilen! i klipp nr 2 så ble jeg svimmel av å glane i dataskjermen rundt og rundt og rundt og rundt hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Herlig lyd og kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 slenger meg bare på, utrolig fin lyd i denne, likte kjøringen også er det brembo bremser du har? fornøyd med disse isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 slenger meg bare på, utrolig fin lyd i denne, likte kjøringen også er det brembo bremser du har? fornøyd med disse isåfall Takktakk Er nokk K-Sport De va heilt topp til mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Va tider dette gøy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Akkurat som å høre min e30 med s50b32 kjempe bil!! Film av min http://www.facebook.com/video/video.php ... 5338601582 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Va tider dette gøy bil Vi stiller sterkere til sommern igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Akkurat som å høre min e30 med s50b32 kjempe bil!!Film av min http://www.facebook.com/video/video.php ... 5338601582 Se der ja! Er jo omtrent helt like biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå