Hopen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Har byttet ledningsnett i m5'n min, til et fra 93mod 3.8. i denne bilen var det orginalt fjernstyrt sentrallås på nøkkelen av typen siemens. Jeg har da fått tak i komplett sett med låser også fra denne bilen, samt nøkkel og mottaker for fjernstyrte sentrallåsen. Det var ikke jeg som demonterte sensoren\mottakeren i bilen, så vet ikke hvor den skal stå, er en blå kontakt på den med 6 små pinner inni. Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 op.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 den sitter vel der med innerspeilet en plass mener eg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå