Tuborgs Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 har seg slik at jeg vurderer og kjøpe meg ny bil eller bytte e30'n til en annen, har lyst på touring pga stor plass men vil ikke miste sprekheten og kjøre egenskapene som jeg vet at min coupe har. Hvordan er det og kjøre Touring vs sedan? mister man mye kraft og sportslighet? regner med at det blir en relativt eldre 5serie om jeg ikke finner en 3'er som ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmulfs Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kjører touring. 520d e39 med chip vell og merke. Er ikke så stor forskjell egentlig. Genialt med plass, like artig å sladde med da bilen stv er lang:))) Har kjørt 520d sedan også, må inrømme er mest fan av stv, men nå er jeg kanskje ikke like ungdommelig som mange andre er:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kjører ein E34 525iaT og er kjempe fornøyd. Hovedsaklig legger eg merke til at du gjerne må ha litt vekt i den for at den ikkje skal "tulle" med reva. Merket at når eg lastet bilen full med bagasje for to uker ferie, fire voksne og ein liten guttunge så var bilen fortsatt fantastisk å kjøre - og merket ikkje noko spesielt tap i effekten - bilen drog fint uansett. Føltes faktisk litt bedre å kjøre. E34 er generelt tungkjørte biler, og opplever at touring kan vere litt meir kranglete av og til, men blir ikkje sliten av å kjøre 80 mil + i strekk. Eg sjølv valgte touring fordi vi skulle ha bakovervendt barnesete, og det passet ikkje inn i min Golf STV, så da blei det bytte til E34. Har også kjørt ein del Passat STV og Audi STV (fra 1995-2005), men foretrekker heilt klart E34. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå