Pin Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 hei hei, var og hentet meg en e46 320d i går, har tidligere hatt nissan biler med turbo, tenkte nå å ha meg en bmw vinterbil, hatt en e36 før som var veldig trivlig på vintern:) Denne bilen starter ikke, den går rundt, men fyrer ikke, jeg tror det er mangel på føde, altså at den ikke får diesel, har ikke rukket å se på den, men skal begynne og titte litt i helgen, så får vi se. regner med det er diesel pumpen, men vi får se. planen, er å få den godt i gang nå, få et bra understell. å gjøre den klar for vinteren, vidre planer får vi se, har en m3 maskin på hånda, så vi får se hvor langt strikken blir dratt legger ved det dårlig bilde fra i går kveld, eller nei, det lot ikke bimmers meg gjøre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Last opp via http://photobucket.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pin Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 takk, skal se om jeg gidder logge meg inn der for å få opp bilder, tok noen kjappe idag også, men bilde opplasteren på forumet her kommer vell opp igjen? Sjekket kjapt på bilen idag mellom jobb, lavtrykkspumpa bak ved tanken, surkler å går. løsnet en mutter til en dyse og her kom det diesel:) så jeg holder fortsatt en knapp på dieselpumpa. kan jo også være en elektrisk feil, forgje eier hadde hatt bilen på bmw og lest av koder, de fikk opp startsperra sa han, men syntes det er litt rart, da bilen kjinner, og prøver og starte, eller er det slik på denne at startsperra kan slå inn men fortsatt dra rundt motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 pleier å kutte tenning eller benzin/diesel. får somregel kjinna å slikt selv om sperra er slått inn. så på diesel åpner vel kansje ikke dysa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pin Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 ja, har funnet ut at det kan være endel som gjør at den ikke starter, så nå tyr jeg til diagnose test, en kamerat som har utstyr kommer og hjelper meg iløpet av de nærmeste dagene, så får vi se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pin Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 tok diagnose test idag! fikk opp feil -Nåleskift sensor og -pumpe kontrol enhet, men den siste her forsvat og ble slettet:) men Nåleskift sensor??? finner ikke noe via google, eller noe, aldri hørt om? noen som har en anelse om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå