Gå til innhold

Pin`s Øko-Drifter e46 320d

Pin
 Share

Anbefalte innlegg

hei hei, var og hentet meg en e46 320d i går, har tidligere hatt nissan biler med turbo, tenkte nå å ha meg en bmw vinterbil, hatt en e36 før som var veldig trivlig på vintern:)

Denne bilen starter ikke, den går rundt, men fyrer ikke, jeg tror det er mangel på føde, altså at den ikke får diesel, har ikke rukket å se på den, men skal begynne og titte litt i helgen, så får vi se. regner med det er diesel pumpen, men vi får se. planen, er å få den godt i gang nå, få et bra understell. å gjøre den klar for vinteren, vidre planer får vi se, har en m3 maskin på hånda, så vi får se hvor langt strikken blir dratt :)

legger ved det dårlig bilde fra i går kveld, eller nei, det lot ikke bimmers meg gjøre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, skal se om jeg gidder logge meg inn der for å få opp bilder, tok noen kjappe idag også, men bilde opplasteren på forumet her kommer vell opp igjen?

Sjekket kjapt på bilen idag mellom jobb, lavtrykkspumpa bak ved tanken, surkler å går. løsnet en mutter til en dyse og her kom det diesel:) så jeg holder fortsatt en knapp på dieselpumpa. kan jo også være en elektrisk feil, forgje eier hadde hatt bilen på bmw og lest av koder, de fikk opp startsperra sa han, men syntes det er litt rart, da bilen kjinner, og prøver og starte, eller er det slik på denne at startsperra kan slå inn men fortsatt dra rundt motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har funnet ut at det kan være endel som gjør at den ikke starter, så nå tyr jeg til diagnose test, en kamerat som har utstyr kommer og hjelper meg iløpet av de nærmeste dagene, så får vi se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok diagnose test idag! fikk opp feil -Nåleskift sensor og -pumpe kontrol enhet, men den siste her forsvat og ble slettet:) men Nåleskift sensor??? finner ikke noe via google, eller noe, aldri hørt om? noen som har en anelse om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...