andre84 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 kan sikkert sei med ein gang at denne er sikkert i feilt tråd:) men fram til problemet.eg har ein 320i e36 cab uten vanos.men den maskinen er tatt ut ,og sett inn ein 96mod vanos motor.men eg får ikkje gnist på pluggene?er det mye extra jobb med da elekriska når du setter i vanos maskin??eg finn ikkje feilen:(( er det noen som har gjort samme opperasjon eller hatt samme problem? virka so da e ein del meir på ein slik maskin som ikkje er på vanlige 320i? takker for alle svar:) Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic og flyttet til "Teknisk".
jsr-Racing Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 bytte triggersenoren så blir det nok gnis=) er den første eg ville startet med Edit; skumm leste bare tråden di så fikk ikke med med at du hadde byttet til vanos.. det du da må ha er lednings nettet og dme( også kalt hjernen) og det som hao sier med nøkkler og start sperren
andre84 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 triggersensoren ligg i framkant? er det noe med startsperren og gjøre?? kan eg sette påm da andra leddningsnette? kor skal eg begjynne og leite? er det noen som kan hjelpe:) eller noen i nerheten som kan kikke på det:) kan da vere noe med tenningslåsen?at den må byttast?
hao Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 96 modell har startesperre så regner med du har fått med alt. DME, nøkler, tenningslås?
andre84 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 dme??ikkje fått nøkkler eller tenningslås nei:( har ikkje 94mod startsperre også då??er ikkje da samma når den har startsperre?eller er det ulikt fra model til model?
hao Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Startsperre kom ikke før 1995 og uansett må nøkkel og sperre kalibreres. Finnes muligheter for å fjerne startsperra i hjernen da. Hvis du tar kontakt med Erik Viste (memberlist.php?mode=viewprofile&u=6048) så tror jeg han kan hjelpe deg med å fjerne startsperra i hjernen, men koster vel noen kroner da. Alternativet er jo å få tak i de delene du trenger da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå