anders87 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Legger ut bilen til broren min; Er flere bilder i Finn annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31258960 Volvo 240 GLT selges! Pris er uten sommerhjul! (kan selges med 18" sommerhjul for 25.000 kr) Hatt denne i litt over 2 år nå, selges pga ny bil. Solid, driftssikker og god bil, perfekt nå mot vinteren også, blir fort varm og varmeapparatet fungerer som kjent veldig bra i disse bilene i tillegg. Forrige eier hadde hatt denne bilen i godt over 10 år når jeg kjøpte den, å har tatt godt vare på den, det samme har jeg gjort. Bilen er i god teknisk stand, motor går godt, starter og går alltid, bruker heller ikke unormalt mye olje, B230E motor med 136 hk (mekanisk innsprut), bensinforbruk på 0,8-1,2 l/mil ved blandet kjøring, langkjøring 0,65-0,8 l/mil, f.eks så brukte jeg bilen på ferietur/langtur i sommer, målte den da til 0,65 l/mil i gjennomsnitt (ja, jeg regnet på dette TO ganger)! 14" originale stålfelger med bra piggfrie vinterdekk (Continental Viking Contact 185/70-14) medfølger. EU-godkjent til 03.2012 -Skiftet motorolje/oljefilter hvert år eller ca hver 10-15000km -Motorvarmer m/kontakt til kupevarmer i bil -2 stk 1000M (ekstralys) montert bak grillen -Senket med Lesjøfors senkesett rundt om (2 stk. ekstra korte senkefjærer foran kan følge med) -Tonede ruter rundt om -Pioneer CD/MP3/USB spiller m/mulighet for BT handsfree -Pioneer 6x9" høyttalere i kasser bak + 10" Rockford Fosgate basselement i kasse med Rockford Fosgate forsterker Negativt: -kosmetisk småtteri rundt om som steinsprut/lakkrust/riper/ett par småbulker osv -sentrallås virker ikke på v. bakdør -litt rust på høyre kanal og ved høyre jekkfeste foran -tankmåler er ustabil under 1/4 tank Sommerhjul: Ocean MK18 felger, 8,5x18" ET 6, (5 mm spacere bak), sølvfarget med polert felgkant, 215/35-18 Nankang NS2 sommerdekk. Strøkne felger, alt ble kjøpt nytt i mai 2011! (kan medfølge mot pristillegget på 8000) Vinterhjul: Volvo Polaris felger, 7x17" ET 25, sandblåst og pulverlakkert hvite, 205/45-17 Nankang SV2 piggfrie vinterdekk. Strøkne felger, lakkert + nye vinterdekk i fjor. (kan også medfølge mot ett pristillegg) Diverse som har blitt gjort i mitt eie: 2009 -Nye baklamper, nye hvite blink/parklyslamper foran + nye hvite sideblinklamper, krom/sølv blinklyspærer i lamper rundt om (lyser orange) -Bygd om bakre del av eksos, skiftet bakre lyddemper og montert 4" enderør på høyre side -Motorolje/oljefilter -Skiftet olje på gearkasse/bakdiff 2010 -Nye støtdempere foran (gassdempere) -Skiftet indre + ytre styrestag/endeledd og tannstangmansjett venstre side -4 hjulskontroll -Motorolje/oljefilter -Ny frontrute m/viskere -Nytt batteri -Skiftet fordelerlokk + rotor + tennplugger 2011 -Motorolje/oljefilter -4 hjulskontroll Kun rent salg som gjelder, uaktuelt med innbytte. Ta kontakt for evt mer info. Annonseselgere kan å få kjøpe bilen.. Mvh Øivind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå