MortenNilsen89 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Hei, har en 518i E34 som jeg skal skifte fjærer på, men får ikke av demperen uansett hva jeg gjør.. Fått løsna bolten og den ovale skiva nede, men får den ikke av det festet, prøvd å slå på den til ingen nytte. Grunnen til at demperen er våt er pga WD-40: Håper noen har noen ideer. Mvh Morten
Kai-P. Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Etter egen erfaring er det kun spett kombinert med slegge som fungerer. Ellers går det også an å prøve med varme.
MortenNilsen89 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Etter egen erfaring er det kun spett kombinert med slegge som fungerer. Ellers går det også an å prøve med varme. Er litt redd for å ødelegge foringa og demperen.. Og dem trenger jeg ikke å bytte enda.
Kai-P. Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Da ville jeg først prøvd med varme på konen som demperen sitter festet i.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Disse er skikkelig vriene å få ut. Jeg ble nødt til å kutte vekk demperen, skjære vekk gummi, og ta rørtanga på det "røret" som går inn i bærearmen. Vet ikke om det lar seg gjøre å kutte vekk litt av gummien ytterst, slik at du får tak i metallet?
MortenNilsen89 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Får prøve rå makt osv imorgen.. Høre med bruttern om han har noe varmeverktøy Vil helst ikke bytte foring og demper før det trengs.. Men må jeg så må jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå