Gå til innhold

Hva er den kontakta her til? (525i E34)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva den kontakta her er til?

21102011113.jpg

Den er på venstre side baki bagasjerommet i en 525i E34, bak alt av trekk og div.

Veldig takknemlig hvis noen hadde vist hva den er til :)

-Maniac

Skrevet

Er den tanken jeg fikk også. Men ække helt sikker.. ;)

Går en slags form for nettverkskontakt helt fram til passasjer setet..

Skrevet

Har kanskje vært telefon eller noe slikt før i bilen? Type tidlig modell, med antenne festet på bilen på utsiden osv kanskje.. Eller en CD veksler?

Skrevet
Er ihvertfall ikke noe orginalt det der. Står det noe på boksen eller?

Står ingenting på den.

Har kanskje vært telefon eller noe slikt før i bilen? Type tidlig modell, med antenne festet på bilen på utsiden osv kanskje.. Eller en CD veksler?

Det veit jeg ikke.. :S

CD veksler har det nok ikke hvert i og med at den har kassettspiller.. :P

Skrevet

på min E38 var det også noe greier bak på venstre side. lignende kontakt bare kortere. det hadde vært montert en handsfree i bile før som var fjernet.

Skrevet

En handsfree? Hmm..

Det jeg stusser litt på er hvorfor det går en nettverkslignende kabel helt fram til under hanskerommet..

Er vanlig nettverkskontakt..

Skrevet

på min var det en kontakt. lik din bare kortere. og 2 andre runde ledninger. sto siemens på den ene kontakten. husker ikke hvem.

bmw BILIA fredrikstad hadde ikke sett slik før. så var ikke noe erginalt.

dår jeg bygget om bilen til F1 gir fant jeg en boks under rattet med 5-6 nettverksporter. lignet litt på en liten router. en ledning gikk fra den og bak til den ene kontakta.

Skrevet

Hmmm.. Meget spesielt..

Men siden det virker som den ikke har noen praktisk betydning på at bilen skal funke, så trenger jeg den ikke. ;)

Bilen er under bygging til banebil uansett :)

Skrevet

Hei

Det ser ut som noe som hører til et taxtameter, med tanke på nettverkskabelen som går til hanskerommet og den brede kontakten. Bare et tips

Skrevet

Du sier no der.. Jeg og svogeren min var inne på samma tanken, men i og med den bare har gått 143.000km (hvertfall det selger sa) så tviler jeg litt på at den har gått som drosje.. :)

Skrevet

Det ligner mest på radiokontakten. På min forrige e39 sto det en diger radioenhet på venstre side i bagasjerommet... bak lokket i sideveggen.

Hvis ikke kan det godt være etterlatenheter fra en fastmontert mobiltelefon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...