Kobar Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Har ett nesten komplett understell fra en -98mod e39 520i liggende å ta opp plass. Har hele drivlinja utenom motor, og alt av deler i for,- og bakstilling utenom dempere og fjører. Manuell girkasse! Deler går billig da jeg bare vil ha det vekk! Større deler setter jeg pris på om kan hentes, dem står i Rogaland!
Kobar Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 ingen? skal jeg bare trykke det inni en knoks-bil og sende det til bilopphugger?
Kobar Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Hei.Hva skal du ha for tannstaget? 500kr. selges så billig fordi jeg ikke kan garantere stand, jeg er ingen utdannet mekaniker.. Men for meg så virker det som om det er 100% iorden!
A.Hansen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Vet du km stand på bilen dette er fra? Bare se at det ikke er lekasje fra den. For er det problemet jeg har nå. Hvor i landet bor du?
A.Hansen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Så det jo nå hvor det står. Har du eventuelt mulighet og sende?
Kobar Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 ingen problem med å sende mindre deler, så det går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå