Eksos Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hei, sliter med instrumentpanelet i min E46 320... Det ene problemet - dersom jeg starter bilen med døra åpen, for så å smelle den igjen, indikerer instrumentet at døra fortsatt er åpent, men kupe-lyset dimmer seg av slik det skal. Det samme gjelder dersom døra er igjen når jeg starter bilen, får ikke opp melding om at døra er åpen når jeg åpner den.. Dette gjelder forøvrig alle dørene.. Problem 2 - Langlys, blinklys.. Fungerer for det meste ikke, har vert borti en gang at de har fungert, samt tidvis dersom bare tenninga er på. Selve lysa utvendig fungerer som de skal, men får ingen slags indikasjon på dette invendig, heller ikke noe "blinklyslyd" .. Film : Her startet jeg med blinklyset på, indikatoren fortsetter å blinke til jeg skrur av tenninga igjen.. Dere hører sikkert at jeg tar blinklyshendelen opp og ned.. Ser også at jeg flasher med lysa, men der er det ikke noe liv i instrumentpanelet.. Problem 3 - antispinn-lampen kommer på av seg selv til tider... Kan være en sammenheng med at nå nettop virker det som at abs-føleren på venstre bak er i ferd med å takke for seg. abs, antispinn og bremsefeil lampene kommer på av og til, og speedometeret forsvinner noen ganger, spesielt når det er vått ute.. Som om ikke det var nok, slenger jeg inn enda ett problem Varmen i setet på førersetet vil ikke på, sjekk film :
Eksos Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Noen som kan sitte inne med en løsning på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå