hypah Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Selger alt fra min e28. Blått stoffinteriør(stygg førerstol, skinn dørpanel ellers ikke så veldig mye spesielt Alt er ikke skrudd ut ennå. Kom med spørsmål...
bjornar-a Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 bakstilling? regner egentlig med at du skal beholde det. men må høre
hypah Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Ja, glemte å skrive det! Skal oppdatere førstepost... Må ha rullende chassis..
hypah Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Fangere og sideskjørt beholdes til jeg har fått tak i no annet. Kom med bud, usikker på stand på baklykter, mener chrommen har begynt å flasse litt. Reiser mye med jobben så har ikke mulighet for å ta bilder før etter neste helg
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Selger stort sett alt fra min e28.Eneste som skal beholdes er karroseri, understell og fangere. Blått stoffinteriør(stygg førerstol, skinn dørpanel ellers ikke så veldig mye spesielt Alt er ikke skrudd ut ennå. Kom med spørsmål... jeg trenger gassvaier! har du det ? med alle dela som hører til på 1,8 motoren. er litt smådeler som gjør att den sitter fast osv..
hypah Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Ja, det kan nok hende. Veit ikke helt om jeg har behov for den når jeg skal ha i annen motor men..
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 er kun m10 som har denne typen. hehe når kan jeg hente? og hva skal du ha for den ?
hypah Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Hm, okey Men må jo ha en gasswire lell.. Kan gi deg beskjed etter jeg har henta meg ny motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå