Gå til innhold

E39 520i 1998 vil ikke starte

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  S.Hafsmo skrev:
Du får prøve å bytte den. Den er vel lik på alle E39 fra den tidsperioden.

Har du forresten flere nøkler til bilen? f.eks valet nøkkelen?

Jeg har en grå nøkkel som ikke har batteri eller noe og en svart stygg liten plastikknøkkel :P

EDIT: Ingen som tilfeldigvis har delenr. på denne kodeleseren? Glem dette, jeg fant delen og den er bestilt :P

EDIT2: jeg begynte å sjekke litt rundt på nettet for moroskyld etter plassering av sikringer i bilen min, ettersom jeg bare fant i bagasjerommet og i hanskerommet... Er det noen i motorrommet jeg kan ha oversett? Jeg så egentlig overalt, men fant ingenting... sorry for rotete post her.. er bare litt forvirra, haha.

Takk for all hjelp til nå, hvertfall!

Skrevet

Tror det er sikringer over alt. Mener å ha lest et sted at det er sikringer under pollenfilteret på passasjersiden, men det ville jeg googlet før jeg begynte å demontere.

Om det ikke er denne antenneringen/coilen rundt tenningslåsen, ville jeg dratt på et BMW verksted for å få lest ut feilkodene, som sannsynligvis sier at EWS-boksen er kaputt. Leste et sted at 3500,- var en normal pris på å få kodet en ny boks til din bil.

Skrevet
  S.Hafsmo skrev:
Tror det er sikringer over alt. Mener å ha lest et sted at det er sikringer under pollenfilteret på passasjersiden, men det ville jeg googlet før jeg begynte å demontere.

Om det ikke er denne antenneringen/coilen rundt tenningslåsen, ville jeg dratt på et BMW verksted for å få lest ut feilkodene, som sannsynligvis sier at EWS-boksen er kaputt. Leste et sted at 3500,- var en normal pris på å få kodet en ny boks til din bil.

Okei :) Skal google det her litt nøyere! Regner med at jeg får den antenneringen om ikke alt for mange dager :) Hvis det ikke er den, så er det vel ingen annen løsning enn å dra til nærmeste BMW-verksted! :P Takker for svar :)

Skrevet

Gleder meg ganske mye til jeg får denne antenneringen i morgen... Hørte med Sulland-Hamar når de kunne ta feilkoder.. Fikk 21. November(!) til svar...

For å lese et par feilkoder?!? Ingen som vet om noen andre i Hamar-området som kan lese feilkoder uten at jeg må vente en måned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...