Gå til innhold

bmw E36 endledd tips? se bilde!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips på hvordan jeg kan få av de helvetes endledda? sitter som faen..

ønsker ikke kjøpe hele da jeg kun har kjøpt endleleddene..

trenger alle tips jeg kan få...:)

Skrevet

Varme, slå, styre å stresse :P

Men et tips er å ta ut hele bærearmen, da kommer du lettere til =)

Eller så er det ikke så dyrt for nye bærearmer på koed.. med foringer og endeledd

Skrevet

skal du skifte helt inn mot tannstangen? Det vanlige er vell bare å skru det av der hvor du ser gjengene på bilde nr.1

Skrevet

den mutteren på bildet er vell løs? isåfall skal det bare være å feste èn låsetang på hver side av mutteren (ikke på gjengene) og skrue løs. Glir tangen så bruker du en større å kraftigere tang ;)

Skrevet
den mutteren på bildet er vell løs? isåfall skal det bare være å feste èn låsetang på hver side av mutteren (ikke på gjengene) og skrue løs. Glir tangen så bruker du en større å kraftigere tang ;)

har prøvd med mye makt, så har gått ut endel, men nå sa det stopp, og det er en av grunnene til jeg tar av hele nå, slik at det skal gå lettere:)

men for å få det til må jeg vite hvor jeg ska skru ut hele endledden? hvordan gjør jeg det? er litt grønn på akkuratt dette hehehe

Skrevet

Jeg har aldri tatt ut hele endeleddet. Etter hva jeg har forstått så sitter "resten" fast i tannstangen. Ser det er en over her som har kommentert at du kan ta ut hele bærearmen, men her snakker han om bærebroene. Det har nok blitt noe misforståelser der for det er ikke det du driver med her ;)

Det er noen hakk på endeleddet som gjør at du skal få bra feste med rett utstyr, muligens en fastnøkkel tilogmed passer på! Bare pass på at du skrur rett vei, og tell gjengene når du skrur ut slik at du får på det nye endeleddet på samme plass som det gamle. Viss ikke må du stille på spissinga! LES: hjulet blir stående i feil vinkel om du gjør feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...