dape6 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hei, har litt starttrøbbel på min 3 serie E36 320.. Hvis bilen er kald (har stått i 5-6 timer eller mer), starter den fint... Det også hvis den er varm (jeg dauer den for å handle eller noe) Men hvis bilen har stått i 1-2-3 timer,, så må jeg kinne i 8-10sek for at den skal starte :S Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Er ikke helt sikker, men kan dette ha noe med solenoidventilen til kullfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Og dette blir (forhåpentlig) fiksa ved å bytte denne såkalte ventilen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Jeg må si at jeg ikke er helt sikker på om det er dette. Men du kan måle den og se om den er defekt, den skal være mellom 40-60 ohm. Vet du hvilken motorstyring du har på bilen (ECU-en), er det simens eller bosh motronic? Vil anbefale å ta en diagnose av bilen, for å se etter dårlige sensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Tipper det er bosch i farta.. Takk for hjelpen da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå