Patrick B Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hei! Noen som vet hvor brytern til vinduet som skal senke ruta ned når du åpner døra er? Vindusheisen funker bra, men ruta senker seg ikke når man åpner døra. Ligger den i dørhåndtaket eller i selve døra? Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hei. Denne sitter i låsekassa. Denne lar seg ikke å bytte løst, men må bytte låse kasse. Har du prøvd å inisialisere vinduet? Kjøre vindu helt ned med knappen i bunn, holde nede i 5 sek, så rett opp igjen, dra brytern opp øyeblikelig. Holde oppe i 5 sek når er på toppen. Dette med døra igjen. Om den ikke virker da, må du få deg en soft wear oppdattering. Så lenge lyset i kupen går på når du åpner døra, virker låse kassa som den skal. Dette burde gå på garanti om ikke bilen er for gammel. Dette skjer ofte når det er minus grader av enn rar grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hei.Denne sitter i låsekassa. Denne lar seg ikke å bytte løst, men må bytte låse kasse. Har du prøvd å inisialisere vinduet? Kjøre vindu helt ned med knappen i bunn, holde nede i 5 sek, så rett opp igjen, dra brytern opp øyeblikelig. Holde oppe i 5 sek når er på toppen. Dette med døra igjen. Om den ikke virker da, må du få deg en soft wear oppdattering. Så lenge lyset i kupen går på når du åpner døra, virker låse kassa som den skal. Dette burde gå på garanti om ikke bilen er for gammel. Dette skjer ofte når det er minus grader av enn rar grunn. Hei. Takk for svar, bilen er import bil så det er det går vel ikke på garanti. Skal prøve det du sier her. Hørte med koed at det mulig var snakk om at den måtte kodes om man byttet den. Det var også minusgrader når det skjedde. Lyset funker når jeg åpner døra. Så da trenger jeg eventuelt en software oppdatering? Den dagen det skjedde så jeg et "vinduslys" i kjørekomputern. Har den store med navi og check. Bilen det gjelder er en 2008mod 118d limited editon. Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hei igjen! Var ute å testet å kjøre vinduet rett opp og ned. Dette funket! Så er rimelig fornøyd nå. Liker å ha ting på stell når det gjelder bilen! Så takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 HEi. Dette kommer til å skje igjen neste gang det blir noen minus grader mest sannsynlig. Var iallefall sånn på min 123d limited edition. Spørs om det går på garantien da ja, men få en pris på forhånd. Når jeg fikk gjort det på min ble turtall sperra flyttet fra 4900 - 5300 uten at jeg bad om det. Lå i den nye probramvaren. Håper du får orden på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 HEi.Dette kommer til å skje igjen neste gang det blir noen minus grader mest sannsynlig. Var iallefall sånn på min 123d limited edition. Spørs om det går på garantien da ja, men få en pris på forhånd. Når jeg fikk gjort det på min ble turtall sperra flyttet fra 4900 - 5300 uten at jeg bad om det. Lå i den nye probramvaren. Håper du får orden på det. Ja håper også det. Skjedde igjen igår etter det hadde vært kaldt. Det har ikke vært minusgrader idag, men ser at ruta ikke går like langt ned som den skal nå. Bare halvveis ned. Må få en softvare oppdatering og satse på det ordner seg. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå