Even92 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Det skjedde plutselig, at når jeg kjører i veldig sakte før jeg skal stoppe. kanskje i 3km så kommer det en rar lyd og blir litt motstand i bremsen. noen som veit hva dette kan være ?? skal selge bilen og får ikke gjort det før feilen er fikset, så trenger virkelig hjelp. Tusen takk på forhånd !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Er det som om ABS slår inn? Dette er i så fall et typisk symptom på sprekk i ABS-ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Det er nok en av abs følerene som er gåene eller dårlig kontakt.. har akkurat samme problemet på min og da kommer det opp i displayet at det er feil på abs systemet. dette skjer ikke hele tiden, bare av og til helt plutselig i lav fart? dirrer litt på bremsepedalen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even92 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 er ikke sikker hvordan det høres ut når abs slåt ut, men det skjer ihvertfall vær gang jeg skal stoppe. kommer en rar lyd å det dirrer i pedalen. men vis det er abs, hvem føler skal jeg bytte da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 er ikke sikker på hvordan du skal finne ut hvilken føler det er, har ikke fått gjort noe med det selv. men dette begynte på min etter at jeg klarte å ødelegge en for den satt bom fast og jeg skulle ha av bærearmen bak. så kjøpte jeg en uorginal og har hatt problemer med det siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even92 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ja okey takk for hjelpen uansett, må nesten få et verksted til å se på det. for alle som kommer å ser på bilen klager over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå