Næssen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hei, kjøpte for ikke så lenge siden en e30 av en kompis, som jeg nå vurderer å selge pga trenger bruksbil mer, en lekebil. Bilen er beregna til banebruk, er ikke skilter på den, og er ikke eu godkjent. Bilen er fin karroseri messig, ikke lenge siden den blei lakkert. er et begynnende rusthøl i gulvet, ellers ganske bra for rust. bilen går ikke helt optimalt, da det er bytta til en billig kinaturbo på, som dataspruten ikke er mappa til, så burde mappes på nytt muligens. Motoren er proffbygd av bsmotor. 2,2 liters m10 motor, Smidde Mahle stempel, pianotråd, custom innsug manifold,BSE data sprut, sinter clutsh med mer. forje eier sa den var blitt benka til 407hk, men har ikke sett noen papirer på detta, så det kan jeg ikke si sikkert, men ut ifra følelsen når man kjører tipper jeg rundt 330-350. 325 understell med 40% diffbrems. Sveist halvbur,M3 eksenter foringer i forstilling. Kom med bud, eller bytte forslag, gjerne e39 eller e34, er med på mellomlegg begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 cirka pris ved rent kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 40.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fa8768 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 40.. Er det mulig å få skilt på denne?Veldig intrisert i bilen(eu =no problem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Bilen er vel solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Får du eu godkjent den, får du skilt, ingen ting er godkjent i vognkort.. Bilen er ikke solgt enda, men blir det i morra mest sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 selge kun karosseri ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Sender du et tlf nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Du har heelt rett lamek hehe. Bilen blir ganske sikkert bytta bort på søndag i en e39, da jeg trenger bil med skilt. Mob nr : 92451799 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Aha, har selv en e39 og bytte bort.. Du får gi beskjed når du finner ut mer om byttet til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Skal jeg gjøre;) Bra stand den e39n din a?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=155660url Jau, litt rust i bakkant av forskermene, mot kanalene. Og litt på bakluka. Veldig strøken inni, pen i lakken ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Okei, vi får se om det blir no bytte med den andre, vis ikke, så er jeg veldig interrisert, spørs jo selvfølgelig på hvor mye du skal ha imellom evnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå